"את חייבת לי 100 אלף" – ענבל אור פוצצה ראיון והזמינה משטרה בשידור חי

ענבל אור התארחה בתוכנית של גילי כהן ולאחר שנכנסה אישה שטוענת כי חייבת לה 100 אלף ש"ח, עזבה את האולפן בסערה

צפו בענבל אור עוזבת בצעקות את האולפן אחרי שגילי כהן נכנס בה לאורך כל השידור. השיא מתחיל בדקה 27 – כאשר לקוחה טוענת שענבל חייבת לה מאה אלף שקל. במהלך האירוח היא דיברה עם גילי כהן וסיפרה על הסרט שעשו עליה. כזכור, בסרטה של הבמאית נילי טל, היא עוקבת אחר אור, מהנסיקה וההצלחה הגדולה ועד ההתרסקות וההסתבכות בבית המשפט. אור מקווה שהסרט יסייע לרבים לראות את התרחשות הדברים מנקודת מבטה.

בין היתר היא אמרה לכהן: "אני מקווה שזה יעשה שינוי תודעתי בקרב הציבור על אף שזה לא הסוף. בימים הקרובים אני אחשוף את המשך הפרשה שלי במלואה. יש הרבה דברים שלא סיפרתי עליהם, ואני כותבת אותם ביסודיות. אני מתכוונת לכתוב ספר, שבו מתועד הכל. הוא יהיה מדהים וענק. גם היום אני לא מעכלת את הזוועות שעשו לי מאחורי הגב, ואני שואלת את עצמי איפה הייתי, איך האמנתי לכולם".

עוד הוסיפה: "אני מאחלת לעצמי שהכל יחזור אלי בכפל כפליים, שהאמת והצדק יעשו, ושאצליח בשליחות שלי למען עם ישראל, שיהיה יותר טוב לגדל כאן ילדים, ושיקרה כמו שלי לא יחזור על עצמו. אני הייתי הקורבן למען עם ישראל, זה לא אנושי לעבור מה שעברתי, אם לא התעצומות נפש שהיו לי, אלה שקיבלתי מלמעלה, לא הייתי יכולה לעבור את זה, כל יום הוא הישרדות. אנשים חסרי אמונה היו יכולים להתאבד, אבל אני עם אמונה ענקית לבורא, עברתי מוות קליני הייתי שם למעלה. אדם אחר היה מתאבד, אבל התאבדות לא באה אצלי בחשבון, החיים הם ערך עליון, והאמת תצא לאור".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן