סערה בתעשייה: ישראל אוגלבו תובע מיליון שקל מהפקת "הישרדות"

אחרי הפרסום בפורטל עומרי חיון: ישראל אוגלבו תובע יותר ממיליון שקל מהפקת "הישרדות" – האם הוא יזכה?

לאחר החשיפה של פורטל עומרי חיון בדבר הרצון של ישראל לתבוע את הישרדות, בהפקת התוכנית אומרים כי ישנו תיעוד של אוגלבו מציע מאה אלף שקל לבני ברוכים בתמורה להצבעתו. ההפקה השיבה במכתב חריף, אבל התביעה של ישראל עדיין בהכנה זאת למרות שהוא הבין שיש להפקה הוכחות כי הוא הציע לברוכים הצעה שלא מקובלת. כזכור, ברשת ניסו להסתיר את הבדיקה, אולם לאחר מכן הודו כי נבדקה הטענה. עם החזרה ארצה, אסי בוזגלו טען בפני מקורביו כי אף יש לו הקלטה של ברוכים אומר את הדברים, אולם בשיחות שנערכו בחזרות לגמר – הנושא עלה ומתמודדי העונה קיבלו רושם שההצעה נאמרה לא ברצינות.

אנחנו נזכיר כי בערב הגמר היינו עדים לדרמה גדולה, אשר הביאה לרצון של ישראל לתבוע את הישרדות. הכל החל כאשר קולו של ברוכים נפסל ולראשונה בתולדות המשחק נערכה הצבעה חוזרת בה נותרו אוגלבו ואסי בוזגלו שסיימו בתיקו לאחר ספירת הקולות ללא הקול הפסול של ברוכים. ההצבעה החוזרת לא כללה את עידן חביב וירדן ג׳רבי שהגיעו למספר קולות נמוך יותר משני בני הברית לשעבר, והפכו למושבעים. למרות שההפקה הסתירה את הצבעת המושבעים על האי, קל מאוד לחשב את חלוקת הקולות, בהתחשב בכך שהקול של בני נפסל.

בכל אופן, בהישרדות השיבו לשורד במכתב חריף למרות האיום שלו כי יתבע את ההפקה, בו הם מציינים כי קיים תיעוד שלו מציע מאה אלף שקלים לסטנדאפיסט בני ברוכים, בתמורה להצבעה שלו בגמר. ישראל טרם הגיב אבל בקרבתו מספרים כי הוא נחוש להגיע את התביעה. התגובות ברשת גועשות בנושא וכמובן נעות בין אלו שחושבים שהוא צודק לחלוטין, לבין אלו שלא מבינים על מה לתבוע, וכי בוזגלו הוא הזוכה הגדול של העונה האחרונה בהישרדות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן