מתגעגעת לאקס? מעיין אשכנזי בקעקוע חדש אחרי הפרידה

פרודתו הטרייה של אביחי החליטה לקעקע על ידה ציטוט משירו של אייל גולן ועכשיו היא מדברת.

מעיין אשכנזי קיעקעה על הזרוע שלה את המילה "אמיצה" באנגלית ואילו לקעקוע השני שעשתה היא בחרה את מילותיו של השיר "לוחמת" של איילן גולן: "זה עושה אותך למה שאת לוחמת". מעיין הסבירה מה הביא להחלטה שלה: "עשיתי קעקוע שהפירוש שלו הוא אמיצה. כל הפרידה הזו, אני חושבת שהייתי מאוד אמיצה בהתמודדות מול התקשורת, מול הטוקבקים, מול אנשים, מול עצמי, מול אביחי ומול המשפחה שלי – ולהיות שלמה עם ההחלטה שעשינו".

עוד אמרה: "אני חושבת שאני אמיצה ואני חושבת שאני לוחמת ושורדת. את החיים, את הפרידה, את עצמי, את הכל. השיר לוחמת זה משהו שליווה אותי בבית. זה השיר שרציתי לצאת איתו מהבית אם הייתי זוכה במקום הראשון ואני מאוד מתחברת למילים שלו. בתור ילדה שההורים שלה התגרשו בגיל 10 ועם כל מיני משקעים מהעבר – תמיד העדתי על עצמי שאני שורדת את החיים האלה ואני לוחמת".

לסיום הוסיפה: "זה לא כל כך קשור לפרידה, אבל זה מתחבר גם ללא ספק", התוודתה אשכנזי והמשיכה: "אני מרגישה שאני לוחמת והלכתי נגד כל מי שהתנגד לקשר שלי עם אביחי ויש לי כוח מאחורי, במרכאות, של צבא שלם והכוח הזה נתן לי לא לראות אף אחד ממטר – רציתי להישאר עם אביחי והלכתי נגד כל הסיכויים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן