לירז אסייג חשפה תמונה שלה בעירום מלא

לירז אסייג חשפה בתמונה שחלקה עם עוקביה את גופה חשוף, היא קיבלה לא מעט תגובות בוטות – בעיקר מנשים.

אסייג ענתה לכולן וחשפה התמודדות עם הטרדה מינית מהעבר. "דוגמנית ויוצאת "האח הגדול" שמצליחה לעורר לא מעט עניין, פרסמה תמונת עירום שלה. תהיו מספיק אמיצות לחיות את החיים שלכן כמו שבא לכן", כתבה לירז על התמונה.

גולשת כתבה לה: "למה הגוף שלך צריך להיות תמונה לכל העולם, מה הפלא שיש הטרדות מיניות? לא יודעת מה את מנסה להגיד בתמונה הזאת אבל ממש תת רמה לעלות כזאת תמונה. הגזמת". לירז החליטה להגיב להכפשות: "שמתי בתמונה לב כדי מבחינתי זה לאהוב את התחת שלי במקסימום. אני מבינה כאלה שלא היו מעזות, לא כולן מתנהלות במרחב כמוני ובטוחות בעצמן כמוני, וחבל. אני דוגמנית בדיוק כמו דוגמנית רזה אחרת שמעלה תמונה".

לסיכום אמרה: "אז היא בחוף הים ועל אני סט הצילומים שהייתי, זה היינו הך, לגיטימי, זכות כל אדם לעשות את מה שהוא רוצה במדיה החברתית שלו. אנחנו עכשיו בעיצומה של הפרשה המזעזעת של האונס באילת ושמעתי הרבה דיבורים על האשמת הקורבן. אמרו 'היא שתתה יותר מדי, היא בטח התלבשה ככה, היא ביקשה את זה'. אנסים ועברייני מין הם חולים, הם רוע, אין שום קשר לאם שתיתי או לא. גם אם בחורה תשב פסוקת איברים, עם פה פעור, לאף אדם אין רשות לבוא ולפלוש לתוך גופה ללא הסכמתה ורצונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן