איך קוראים לבת של אייל גולן ודניאל?

הדוגמנית ובת זוגו של הזמר פרסמה בסטורי את השם שבו קראו לבתם, ויש כמה הסברים מאחורי הבחירה המקורית • וגם: התגובה של האקסית רוסלנה

לאחר שהיום בבוקר (שבת) ילדה דניאל גרינברג את בתה שלה ושל הזמר אייל גולן, האם הטרייה לא חיכתה יותר מדי וכבר חשפה את השם שהשניים בחרו לתת לילדה.
בסטורי שפרסמה היום בעמוד האינסטגרם שלה, כתבה גרינברג, שמתאוששת בשעות אלה מהלידה שעברה: "פשוט לא יאמן, איך שברגע כל העולם שלך מתהפך… תודה בורא עולם על שהבאת לנו אותה בריאה ושלמה, לשאר אנחנו כבר נדאוג לכל החיים. ולך בעלי, תודה על התמיכה והאהבה לאורך כל הדרך, אין לי ספק שתהיה אבא מדהים למיאל שלנו"4

אז כן, תכירו את מיאל גולן. גולשים ערניים כבר העלו את הסברה שמדובר בסיכול אותיות לשמו של בנו הראשון של גולן – ליאם. סברה אחרת שעלתה היא שהשם מיאל מורכב משמות הילדים במשפחות גולן גרינברג – מ-מיה שהיא אחייניתה של גרינברג, י-יאן גולן, א-אלין גולן, ל-ליאם גולן. מי שכבר הספיקו לבקר את היולדת וכמובן את האחות הקטנה והחדשה שלהם, הם ילדיו הבוגרים של אייל גולן, אלין וליאם, שאף הצטלמו עם הקטנה ואף קיבלו את הרשות להחזיק אותה. חמידות – קווים לדמותה.

משב רוח אופטימי הגיע גם מצדה של רוסלנה רודינה, בת הוג הקודמת של גולן וכמובן אם בנו, יאן. רודינה וגרינברג היו מצויות בעבר בסכסוך מתוקשר והתכתשו דרך ערוצי הטלוויזיה, אבל נראה שמאז הן יישרו את ההדורים ביניהן ואין אירוע משמח כמו היריון כדי להציג חית אחידה ופרגון. בשעה טובה!", כתבה רודינה בתגובה לפוסט הלידה שפרסם גולן, "שתדעו המון נחת! אושר ואהבה".

כזכור, הזמר אייל גולן ואשתו הדוגמנית דניאל גרינברג הודיעו הבוקר על הולדת בתם הבכורה. בפוסט שפרסם בפייסבוק גולן כתב: "ברוכה הבאה נסיכה קטנה שלנו, כמה חיכינו לך! אשתי היפה, את פשוט אלופה". גרינברג ילדה הבוקר בבית החולים קפלן שברחובות. מדובר בבתו הרביעית של אייל גולן. בעבר ניהל מערכת יחסים עם הדוגמנית רוסלנה רודינה והביא עימה את בנו השלישי יאן. במהלך נישואיו הקודמים לדוגמנית אילנית לוי נולדו לזוג בן ובת.

גולן וגרינברג התחתנו במרץ האחרון. בחתונה המצומצמת גולן הקדיש לאהובתו שיר חדש שלו "מכאן ועד הנצח" ואיתו השניים צעדו אל החופה המרגשת. האירוע עוצב בקונספט ואווירה של העיר לונדון, כשעל השמלה הופקדה ענבל דרור ועל השיער דביר טויק. עופר ניסים תיקלט באירוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן