תקווה גדעון תוקפת את רונן ושייע פייגנבוים

גדעון נמצאת במגעים עם גולסטאר, מה שהביא את רונן פייגנבוים לפתוח במתקפה מולה באינסטגרם. תקוה לא נשארה חייבת והגיבה בחזרה.

אב ובנו מסתכסכים בעקבות תקוה גדעון. אחרי שפורסם כי היא בדרך לגולסטאר, היא זכתה לתגובה של רונן פייגנבוים שלקח חלק בעונה עם הזוכה הגדולה. הדייר כתב: "בטוח לא תהיה בעונה זה סתם ספין, אבל אם הייתה שם מעניין לראות איך מתמודדת עם סוג של עיניים ש"מפחידים" אותה. גדעון לא נשארה חייבת וענתה בפוסט משל עצמה בו הסבירה איך פתחה את הלב בפני פייגנבוים.

תקוה הסבירה שחששה ממנו בימים הראשונים בבית מאחר והיה לו את המבט המפחיד שהיה בעיניו של אביה – מה שעד היום גורם לה לאי נוחות והסבירה לו כי ההתרחקות ממנו נבעה בין היתר כי הוא בחור שדורך על ילדים בגיל ילדיו. מיד לאחר מכן, מקורבים לשייע ושות דיווחו כי רונן צלצל לאבא, המאמן בתכנית, וזה שיהיה בנוסף גם המאמן של גדעון.

"הוא פשוט אסר עליו להשתתף בתכנית במידה ותקוה משתתפת. שייע קיבל את זה מאוד קשה, הוא ממש דרש ממנו לבחור או תקוה או המשפחה שלו, לא עושים דברים כאלה". כך אמר מקורב למשפחה. ליאור דואק גם תפס חלק בויכוח ועמד לצידה של תקווה עם פרסום הדברים. אז האם נראה אותה בועטת בעונה הבאה או שמא שייע יפרוש?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן