ליהיא גרינר ובעלה, יוסי צבר והילדים, מבלים

בחוף הים עם המשפחה טיילו בסוף השבוע ליהיא גרינר ובעלה יוסי צבר אחרי שהצהירה שהיא לא ממש מסתובבת בחוץ עקב הקורונה

ליהיא גרינר ובעלה יוסי צבר סיירו בחוף הים עם המשפחה בסוף השבוע אחרי שהצהירה שהיא לא ממש מסתובבת בחוץ עקב הקורונה. אז מה גרם לה לצאת מהבית? אנחנו לא בטוחים אבל התמונות שלה מהים בהחלט משמחות. כזכור, גרינר אמרה בעבר שהיא משתדלת לשמור כמה שיותר על עצמה ועל הסביבה הקרובה. היא מתרחקת ממקומות שעשויים להיות בעייתיים, ממקומות הומי אדם, מוותרת על הסופר והקניות, וכשאמא שלה באה לבקר, היא נשארת עם המסכה.

למרות הזהירות, גם היא מצאה את עצמה בבידוד, אמנם לזמן קצר. זה קרה לאחר שביקרה בסניף מקס סטוק בגבעתיים שם שהתה חולת קורונה מאומתת. "הייתי במקס סטוק ואחרי שבוע מישהי מגבעתיים כותבת לי שבמקס סטוק שהייתי הייתה עובדת שחלתה בקורונה. שלחתי הודעה לבעלים של הסניף ושאלתי אם אני צריכה להיכנס לבידוד והוא אמר שמשרד הבריאות לא הוציא כלום, כי היא עובדת במחסן".

בסוף השבוע יצאו גרינה ובעלה ביחד עם שלושה ילדים, הגדול בן שש, האמצעית בת ארבע והקטנטונת בת עשרה חודשים. על המצב אמרה: "בתקופה שהיה סגר היינו כל היום ביחד, הילדים שלהם אצלנו ושלנו אצלם. הם שיחקו, עשו מלא יצירות ואפיתי המון. באותה תקופה בדיוק גם עברתי דירה וזה יצא לי ממש טוב. כל ההצגות של פורים התבטלו, היה לי הרבה זמן להיות עם התינוקת החדשה וסידרתי את הבית. עד אותה תקופה, הייתי כל הזמן עסוקה ובריצות וחייתי בעיקר ברכב, כל היום נסעתי ממקום למקום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן