סרט סקס של דניאל גרינברג ואייל גולן רץ ברשת?

חשוב להבהיר כי מדובר בפייק – ניוז ואייל גולן אינו הראשון שנופל קורבן להודעות האלו

שוב שמועות שקריות על סלבס ישראלים והפעם על סרטון סקס של דניאל גרינברג ואייל גולן. פוסט של האקרים רץ ברשת ומתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי ברשותם סרטון אינטימי של הזמר והדוגמנית. האקרים מחו"ל ניסו להביא לכניסות של גולשים ישראלים ללינק זדוני על מנת לפרוץ למחשבים. זאת לא הפעם הראשונה כאמור ומדובר בפייק ניוז לחלוטין.

חשוב להבהיר כי מדובר בפייק – ניוז, ואייל גולן אינו הראשון שנופל קורבן להודעות האלו. מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים הללו, זהו ה-האקר התימני יאסר סלאח, מי שגם עמד מאחורי הפצת תמונת העירום של נסרין קדרי. מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. מתקפות של האקרים ממדינות ערב על מטרות ישראליות יתאפיינו כמתקפות ראווה, מה שאולי מניע את האקר יאסר סלאח.

בכל אופן, גורמים מעורים בקמפיינים האכזריים הללו אמרו: "הלינק שהופיע במודעות שהופצו על ידי הפרופיל התימני שייך לאותה תשתית בפוסטים הקודמים. אז זה מנוהל על ידי אותו תוקף אבל הפרופיל שמפיץ את זה כנראה אינו קשור ואולי נפרץ ונשלט על ידי התוקף".  חשוב לציין כי אין ללחוץ על הקישורים החשודים, למרות שלא מדובר בהורדת תוכנה זדונית למערכת או לסמארטפון של המשתמש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן