סיימון קאוול שבר את גבו

מפיק הטלוויזיה הבריטי סיימון קאוול שבר את גבו בתאונה, בזמן שדיווש על אופניים חשמליים

סוכנות הידיעות איי פי דיווחה אמש כי מפיק הטלוויזיה הבריטי סיימון קאוול שבר את גבו בתאונה. בסביבתו של סיימון סיפרו כי התאונה אירעה בסמוך לביתו שבמליבו, קליפורניה, בעודו מבלה עם בני משפחתו. הוא נלקח לבית החולים, וצפוי לעבור ניתוח בקרוב. על פי הדיווחים, מצבו מוגדר טוב. קאוול בן ה-60 התפרסם ברחבי העולם בעקבות התחרויות הטלוויזיוניות "אמריקן איידול", "פופ איידול", "אקס פקטור" ונוספות.

הדמות המחוספסת והעוקצנית שהציג במסגרתן הביאה אותו לקריירה מצליחה. הודות להשתתפותו כשופט וכמפיק בתוכניות האלו, הוא נחשב לאחת הדמויות המשפיעות ביותר על עולם המוזיקה והטלוויזיה בשני העשורים האחרונים. "קאוול נפל מאופניו החשמליים החדשים כשלקח אותם לסיבוב ליד אחוזתו במאליבו. הוא נפצע בגבו ונלקח לבית החולים. מצבו טוב, הוא תחת השגחה ומקבל את הטיפול הטוב ביותר". אמר נציג מטעמו.

הפציעה תשפיע על מחוייבותיו המקצועיות של קאוול, שהיה אמור לקחת חלק בעונות החדשות של Britain's Got Talent" " והמקבילה האמריקנית שלה, כשעוד בטרם הפציעה ההפקות נקלעו לעיכובים בשל מגפת הקורונה העולמית. קאוול הוא מפיק טלוויזיה ומוזיקה ושופט/יוצר תוכניות ריאליטי מהמצליחות בעולם, ביניהן "פופ איידול", "אמריקן איידול", "האקס פקטור" ועוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן