אסי בוזגלו הותקף ברחוב

אמש במרכז תל אביב נצפו אסי בוזגלו ורז ניסים כהן במהלך עימות

שימו לב לסרטון בו נראה משתתף הישרדות לשעבר, רז ניסים כהן בן ה-28 (מאמן כושר ושחקן כדורסל במקצועו), נתפס במצלמות של אזרחי תל אביב מחוץ למספרה מפורסמת בעיר. בקטע הוא נראה כאילו מתחיל לתקוף ולהטריד את השורד הכי מפורסם בישראל אסי בוזגלו, כשעל פי נוכחים ברחוב בוזגלו היה בהלם ולא הבין מה רז רוצה ממנו.

אין ספק כי ככה זה נראה מאחר טאסי בוזגלו נקלע לסיטואציה אלימה במספרה בתל אביב בה שהה. רז ניסים כהן שהשתתף לפני כשנתיים בריאליטי "הישרדות" עבר ברחוב ועל פי הנוכחים הוא ראה את בוזגלו ומיד הרוחות התלהטו. רז כך טענו העוברים והשבים ניסה לתקוף את בוזגלו, לאחר שזה ניסה להגן על הקולגה שלו מהאי אלה איילון שגם הייתה במהומה.

לאחר מכן אופנוע משטרה הגיע למקום והתקרית הסתיימה ללא נפגעים. הבוקר העלה רז ניסים כהן פוסט שמסביר את האירוע: "בורא עולם יודע מה הייתה הכוונה שלי. בואו לא ניתן לשנאת חינם והתקשורת שיתוף פעולה. הדברים יצאו מפרופורציה הריב והעצבים היו על השוטר שרצה לתת לי דוח כשאני בבגדי ספורט במספרה". מה דעתכם?

View this post on Instagram

הלם הלם הלם❗️😱 האם אסי בוזגלו הותקף אחה״צ (א׳) במרכז תל אביב❓כי שימו לב לסרטון הבא: משתתף הישרדות (שנת 2018) רז ניסים כהן בן ה-28 (מאמן כושר ושחקן כדורסל במקצועו) נתפס במצלמות הניידים של אזרחי תל אביב מחוץ למספרה מפורסמת בעיר – מתחיל מנסה לתקוף ולהטריד את השורד הכי מפורסם בישראל (אסי בוזגלו) כשעל פי נוכחים ברחוב בוזגלו היה בהלם ולא הבין מה רז רוצה ממנו – וככה זה נראה. מסתבר שגם השורדת אלה איילון נקלעה לסיטואציה כשבסך הכל עברה במקרה באזור – עד שאופנוע משטרה הגיע למקום❗️😦 אז… מה דעתכם בנושא❓🤔 דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻 *מרז טרם נמסרה תגובה בנושא 🚔

A post shared by 𝗜𝗦𝗥𝗔𝗘𝗟 𝗕𝗜𝗗𝗨𝗥 ★ ישראל בידור (@israel_bidur) on

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן