ליאור דואק פותח את הלב

כוכב האח הגדול מגיב על כל הדברים החמים בראיון מהלב: "איחלו לי למות, התקיפו גם את המשפחה שלי בערימות של הודעות שליליות".

שלושה חודשים אחרי האח הגדול אפשר לומר שליאור דואק ירד בחזרה לקרקע. דואק ותקוה גדעון, מנצחת העונה ומי שהיתה בת זוגו בבית, נפרדו וכעת ליאור דואק פותח את הלב בראיון על התקופה שלו באח הגדול ועוד: "היה לי קשה להפוך מהאדם הכי אנונימי לאדם שמפחד שמצלמים אותו בשירותים".

לא נהנית?

"נהניתי מהאהבה הזאת והכל היה מדהים. עד שהגיעה הפרידה, והכל השתנה. קיבלתי ים של תגובות קשות ברמה שייפלו לך האוזניים. איחלו לי למות, התקיפו גם את המשפחה שלי בערימות של הודעות שליליות".

למה היחסים בינך לבין תקוה היו טובים לצופים?
"אנשים היו בטוחים שהם יודעים מה טוב לנו. הכוונה שלהם היתה טובה, אבל זו לא המציאות שהיתה לנו. הצופים רצו לראות את סיפור האהבה בינינו מתממש, אבל יש רצוי ויש מצוי. מבחינתי, אני חווה כרגע פרידה ממישהי שהיתה האדם הכי קרוב אלי בעולם, והקושי קיים גם בלי כל התגובות מבחוץ".

מה עשית אחר כך?

"אחרי הפרידה הפלגתי ביאכטה עם חברים, ובאינסטגרם אנשים תקפו אותי בלי סוף, איך יכול להיות שאני יוצא לחגוג כשהם עצמם כואבים. כולה רציתי להשתחרר קצת, וחטפתי על זה בהודעות פסיכיות. לצערי, העליהום הזה עדיין קיים, ואני מרגיש שעדיין רוצים לראות אותנו שוב ביחד".

קשה לך?

"כשאני נזכר בזה, כואבת לי הבטן. כשנפרדנו, ראיתי את הצד האפל, האפור והשחור של כל העניין הזה. הנפש שלך פגועה, כי אתה ובת הזוג, שהיתה צמודה אליך במשך ארבעה חודשים, נפרדתם. אבל התומכים לא מקבלים את זה ואתה חוטף מכל כיוון".

מה היה הכי קשה בבית?
"שלושה חודשים וחצי עברו מאז שיצאנו מהבית, ועכשיו אני יכול להגיד שהמעבר היה קשוח מדי. החלטתי שהתעשייה הזאת לא בשבילי. זה מקום שאני לא רוצה להיות בו בחיים, לעולם, נקודה וסימן קריאה".

זוכר את המשבר?

"השנה שאחרי השחרור היתה תקופה מאוד מוזרה ומבלבלת. בדיעבד אני יכול להגיד שכנראה חיפשתי ריגוש, ונחשפתי להימורים באינטרנט. הפסדתי כסף. הגעתי לזה, נשאבתי – ונפלתי לשם. עשיתי הימורים דרך המחשב וצברתי חובות של כמה עשרות אלפי שקלים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן