תנו לחיות לחיות נגד הישרדות VIP

העמותה מבקשת לבטל את שידור הפרק הקרוב של הישרדות בעקבות התעללות בבעלי חיים: " בפרומו נראות גופותיהם של עטלפים כשהן משופדות ומוכנות לאכילה".

מנכ"לית עמותת תנו לחיות לחיות, יעל ארקין, שלחה מכתב למנכ"ל רשת 13, אבי בן טל, ובו היא מבקשת לגנוז את הפרק הקרוב זאת בעקבות הפרומו של "הישרדות" לפרק שישודר היום אשר עורר סערה גדולה. הפרומו נפתח עם קלוז אפ על עטלף משופד, והמנחה גיא זוארץ מספר למתמודדים כי הם עומדים לאכול עטלף ועובר ברווז. דוחה משהו.

ארקין כתבה: "בפרומו נראות גופותיהם של עטלפים כשהן משופדות ומוכנות לאכילה, על ידי חברי השבטים בתוכנית, ומוזכרים בו בעלי חיים נוספים שלא ניצלו, לצערם, מהתופת, והפכו למאכל עבור המשתתפים בתוכנית במסגרת משימה. זה מפגן קיצוני של אלימות והתעללות בבעלי חיים, שאין לו כל מקום בפריים טיים במדינת ישראל של שנת 2020".

עוד הוסיפה: "השידור עלול לייצר בקרב הקהל את התחושה שהדבר מותר – מה שמהווה עבירה ברורה על חוק צער בעלי חיים. האם ראוי שתכנית כזו – בה נראים המתמודדים נדרשים לאכול את גופותיהם של עטלפים, עוברי ברווז וזוועות נוספות – תשודר בעיצומה של ההתמודדות העולמית עם מגיפת הקורונה, שיש האומרים שהחלה מאכילה של בעלי חיים דומים?"

מ"הישרדות" נמסר: "התוכנית 'הישרדות' מציגה לעיתים במשימות ודרכים נוספות, תרבויות שונות בהתאם למקום בו מצולמת העונה. העונה הנוכחית צולמה בפיליפינים, שם המאכלים המוצגים במשימה מקובלים למאכל. למתמודדים בתוכנית הבחירה אם להשתתף במשימה על פי צו מצפונם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן