מה קורה בין ירדן ג׳רבי לעידן חביב?

שמועות רבות צצו לאחרונה על הקשר של עידן חביב וירדן ג'רבי ובראיון היא פותחת את הלב: "אנחנו מאוד טוטאליים בעשייה שלנו. זה קו דמיון שמשותף לנו".

אחרי השיחה הפתוחה שניהלה ירדן ג'רבי עם הכתבת אפשר לבשר שהיא רווקה. זה אומר שכרגע גם עידן חביב רווק. אז מה הסיפור ביניהם? ג'רבי אמרה: "יש בינינו המון דברים. יצירה, קריירה, ספורט. בסופו של דבר, שנינו מגיעים ממקום של השקעה. כמעט כל החיים שלו הם אמנות, ואצלי ספורט, ואנחנו מאוד טוטאליים בעשייה שלנו. זה קו דמיון שמשותף לנו".

עוד אמרה: "אנחנו מדברים על הישרדות כל הזמן. הוא אומר לי, 'איך ניצחת את זה? איך הפסדת את זה?' חצוף. אנחנו ראש בראש כל הזמן. אתמול הוא סיפר לי, 'רצתי בים, דפקתי ספרינטים'. אמרתי לו, 'אתה מאתגר אותי עכשיו לתחרות? אני באה'. יותר כיף לי לנצח את כולם – לא משנה לי אם זה עידן, גברים או נשים. מאז שפרשתי מהג'ודו, אני צריכה כל הזמן אתגרים חדשים".

לסיכום אמרה: "אני לא בזוגיות אבל אני מקבלת הצעות לדייטים, גם ברשתות החברתיות וגם מחברים קרובים שמציעים שידוכים. בגלל הקורונה אני מפחדת להיפגש עם אנשים שהם לא הסביבה הקרובה שלי. מישהו הציע לי לשתות ביחד מיץ פטל מול השקיעה. מצחיק. יש הצעות גם מנשים. אני בדרך כלל לא עונה לפניות, כי לא מתאים. אני מקבלת גם הצעות נישואים בפייסבוק, זה מאוד חמוד ומחמיא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן