אסיף אלקיים נגד רון שחר

החבר של מעין אדם לא אהב את ההתבטאות של שחר על כך שהיא צריכה לחפש גבר אחר

מעיין אדם חשפה כי בעקבות התייעצות עם מומחה פוריות, היא התחילה תהליך של הקפאת ביציות. רק לפני עשרה חודשים היא חשפה את סיבת הפרידה שלה מאסיף ואמרה: "השנים עוברות, אני רוצה ילדים והוא לא". התהליך של אדם עורר סערה ברשת ורון שחר כתב: "מנסיון חיים שלי בלבד. קחי לך גבר שכן רוצה להיות אבא לילדים שלך ועכשיו. גבר חלומות? מחלומות מתעוררים".

אסיף אלקיים הגיב לדברים של רון שחר, ובסטורי שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו כתב: "אדון רון, אתה רציני? מהניסיון שלך? התכוונת אולי מהכישלונות שלך? פעמיים ניסית וכשלת. פעמיים התחייבת להיות של מישהי לעד ואז הלכת. אחת מהן גם נשארה עם הילד שלך אחרי ששוב כשלת. אין בושה בגירושים. לפעמים זה הדבר הנכון, אבל אני לא מוכן שהילד שלי יגדל לבית מפורק. גם אם זה אומר להמתין לרגע הנכון".

לסיכום כתב: "אני מעדיף לעשות בגיל מאוחר שני ילדים שיגדלו בבית מאוזן משלושה שיגדלו בבית מפורק. אגב, בניגוד למה שהפוסט הזה רומז – להקפאת הביציות אין קשר אליי. גם אם מחר מעיין תיכנס להריון, היא עדיין רוצה שתהיה לה יכולת להביא ילדים בגיל 40. אז כל המתקפה האגרסיבית שאני סופג מהבוקר יכולה להיפסק. תמצאו מישהו אחר לשפוך עליו את המרמור שלכם. רון, באיזה זכות אתה מייעץ עצה כזו? ועל סמך מה?".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן