נאוה בוקר מציגה: יש חיים אחרי "הישרדות" ואחרי הכנסת

חברת הכנסת לשעבר, נאוה בוקר, קוטפת תפקיד ראשון בעולם הדוגמנות כאשר נבחרה לדגמן לראשונה על סט הצילומים של מותג אופנה חדש.

נאוה בוקר החלה לדגמן עבור מותג נשים וגברים SB FASHION של הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש. המותג כולו תוצרת הארץ כחול לבן וצילומי הקולקציה החדשה התקיימו במתחם האירועים "אמארה" בנס ציונה. נאוה נכנסה לתפקיד די מהר והייתה מלווה בצוות של סטייליסטים, מאפרת צמודה, מעצב שיער וצוות צמוד שליווה אותה במהלך היום לצד דוגמנים מחוטבים והכל תוצרת הארץ.

נאוה ענדה תכשיטים בשווי של כחצי מיליון ש"ח על סט הצילומים ונראה כי המעבר מהאי בהישרדות לחיי הדוגמנות קרץ לה תמיד – היא הגשימה חלום. שון בלאיש אמר: "בחרתי בנאוה להעביר מסר לדור הצעיר. שגם אישה שהיא לא בת 18 כוכבת אינסטגרם עם נתונים של דוגמנית, יכולה להמשיך לאהוב את עצמה כמו שהיא. בלי פוטושופ, הפרעות אכילה וכו"'.

עוד הוסיף: "המטרה הייתה להעצים נשים שעברו טראומה ובכלל נשים חזקות. לתת במה גם לנשים אמיתיות. יש בנאוה עומק, אישה חזקה עם סיפור חיים, שורדת אמיתית גם בחיי היום יום. זה מותג חדש כחול לבן למרות התקופה הקשה יצאנו עם המותג הזה כדי להחיות את האופנה הישראלית".

צילום – אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן