אסי בוזגלו מתפוצץ על ליטל סמדגה

אחרי שבמהלך הפרק האחרון בהישרדות ליטל עקצה את אסי מאחורי גבו החליט השורד לפתוח עליה בפוסט נוקב ברשת

ליטל סמדגה אמרה על אסי בוזגלו: "השייח מסתבר פחדן טיל". אסי בוזגלו לא אהב את זה והעלה פוסט זועם: "רואה אותך בפרק מדברת עליי מאחורי הגב ומטנפת, בזמן שאני עם ישראל ושובר את הראש איך להשאיר אותך במשחק בצורה הכי הוגנת שאחד מאיתנו לא יודח בגלל היחסים העכורים בינך לבין השבט השני. זה מה שמגיע לנו?".

בוזגלו הוסיף: "קראת לי פחדן. כנראה הפחדנית האמיתית זאת את שלא באת ואמרת לי את זה בפנים פשוט. כנראה שכל מה שעושים בשבילך לא טוב לך". האם אסי צודק או שהוא מגזים? כזכור, שני השבטים השתתפו במועצת שבט סוערת במיוחד בה הודח דוד דביר לאחר שאסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, ליטל סמדג׳ה ואלינה לוי בחרו להעניק חסינות לרגב הוד.

בפרק האחרון צפינו כולנו במסיבת האיחוד ובה גילינו מי משומרי הבקתה חזר למשחק. לפני שכל זה קרה, אשתו של מנחה הישרדות גיא זוארץ, המגישה יעל בר זוהר, ראיינה בלייב באינסטגרם את זוכה האח הגדול שפתח את הלב ודיבר על הכל: " אני חושב שאנחנו די דומים באופי, שנינו לא אוהבים להפסיד. אנחנו אוהבים להיות מוכנים ולא שמפתיעים אותנו אז ברמה הזאת אני חושב שהשלמנו אחד את השני. אסי היה קול שקול ומחושב במשחק שעד היום אני מעריך אותו וזוכר לו את זה”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן