ניר אבישי כהן חלה בקורונה?

כוכב האח הגדול היה אמור לעלות לשידור בתוכנית אונלין טי וי אבל הבריז ברגע האחרון בטענה שהוא חושש שנדבק בקורונה

האם ניר אבישי כהן חלה בקורונה? כוכב האח הגדול היה אמור לעלות לשידור בתוכנית אונלין טי וי אבל הבריז ברגע האחרון בטענה שהוא חושש שנדבק בקורונה ויש לו חום גבוה. בשלב זה אבישי כהן לא נמצא בבידוד אבל הוא שוקל לעשות בדיקת קורונה על מנת לשלול או להבין מה יש לו ומה קרה. בקרבתו מדווחים שהוא חש ברע בתקופה האחרונה ולכן החליט לא לעלות לשידור.

אגב, לפני 10 שנים, אובחן ניר כחולה סכרת, שאנשים מכירים כסכרת נעורים. שגרת חייו כללה הזרקת אינסולין 5-6 פעמים ביום כשהוא בדק את רמת הסוכר בדם (על ידי דקירה קלה באצבע) 6-7 פעמים ביום. כל יום, כל שבוע, כל חודש, כבר 10 שנים. "אני יודע שזה נשמע הרבה, אבל נשבע לכם שאחרי שבוע כבר התרגלתי וזה לא מזיז לי. חלק משגרת חיי הטובה".

עוד אמר: "10 שנים אחרי, ואני יודע היום לומר בוודאות שהסוכרת לא שינתה את מסלול חיי, אני חי איתה בשלום, ולא פחות חשוב מכך, אני מאוזן ובריא". בכל אופן, בשלב זה אבישי כהן לא נמצא בבידוד אבל הוא שוקל לעשות בדיקת קורונה על מנת לשלול או להבין מה יש לו ומה קרה. בקרבתו מדווחים שהוא חש ברע בתקופה האחרונה ולכן החליט לא לעלות לשידור בתכנית אונלין טי וי של שי מלול ורונן פייגנבוים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן