אייל גולן הפר את הנחיות משרד הבריאות

הזמר הופיע בבר מצווה, בה שהתה חולת קורונה אבל בחר שלא להיכנס לבידוד אחרי שבדיקתו נמצאה שלילית

אייל גולן נכח בשבוע שעבר ליד חולת קורונה בזמן שהופיע בבר מצווה בפתח תקווה. למרות שגולן היה ליד חולת הקורונה, אם חתן הבר מצווה, הוא בחר שלא להיכנס לבידוד, כי לא קיבל הודעה כזאת ממשרד הבריאות. כאמור, גולן לא נכנס לבידוד ובסוף השבוע הוא הופיע בחתונה שהתקיימה בחצר נצר, רגע לפני שנכנסו לתוקף ההגבלות החדשות.

אורחים אשר שהו באירוע בר המצווה דיווחו כי הזמר היה קרוב לאמא, שהייתה בלי מסיכה ושר לידה במהלך הערב כדי לשמח אותה ואת בנה. מיותר לציין שהשניים היו ללא מסיכות ולא שמרו על מרחק. כל האורחים התבקשו להיכנס לבידוד אבל לא הבינו איך אייל גולן זכה מן ההפקר ולא נכנס גם כן לבידוד למרות שיצא שלילי בבדיקה.

מליאם הפקות נמסר: "אייל גולן הופיע באירוע פרטי בו שמר על מרחק ונמנע מכל מגע עם אורחי האירוע ובפרט עם בעלת האירוע, אליה כלל לא היה קרוב, כל זאת עפ"י הנחיות משרד הבריאות. חשוב לציין כי בעלת האירוע היא אישה דתייה ואינה באה במגע עם גברים ולכן נשמר מרחק רב בניהם. אנו מדגישים כי לא קיבלנו שום הודעה ממשרד הבריאות על כך, אנחנו פנינו מיוזמתנו למשרד הבריאות לקבל הנחיות ברורות בנוגע למיקרה ונאמר לנו שאייל גולן לא צריך להיות בידוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן