אסיף אלקיים ומעיין אדם חושבים על חתונה מצומצמת

בהמשך לשמועות: אסיף ומעיין לא נפרדו וחושבים על חתונה מצומצמת בגלל הקורונה -מקורבים לזוג אמרו בעילום שם שהאהבה פורחת שם מתמיד

לאחרונה שמועות ברשת סיפרו שהזוג האוהב נפרד אחרי שנקלע למשבר בתקופה האחרונה – האמנם? שמועות ברשת סיפרו שהזוג האוהב נפרד אבל פורטל עומרי חיון בירר עם מקורבים לזוג שאמרו בעילום שם שאהבה פורחת שם מתמיד ושהם מדברים כבר על חתונה מאשר על פרידה.  החתונה על פי המקורבים לזוג תהיה מצומצמת מאד לאור ההגבלות החדשות של הקורונה שהיכתה בישראל בענק בתקופה האחרונה.

כזכור, השניים דיברו בטלפון ומעיין סיפרה כי היא אמרה לו שהיא גאה בו, מיד כשהוא יצא מבית האח. לאחר מכן כזכור, אסיף ומעיין נפגשו אחרי השהות שלו בבית האח, מיד כשהוא הגיע לביתה שבמרכז הארץ. השניים הצליחו לגשר על הפער הספציפי הזה ועל פערים אחרים שקיימים ביניהם. הם פשוט החליטו לקחת את העניינים בקצב שמתאים לשניהם ויש לנו תחושה שעוד נשמע מהם.

מעיין אדם אמרה: "אני בחרתי בזה לפני חצי שנה ולא ידעתי שהמחיר יהיה כל כך כבד. לא ידעתי שיהיה לי לי כל כך קשה, המצב שלנו מורכב ובטח שלו, אבל לקחנו שבועיים מהרגע שהוא יצא לברר עם עצמנו והרגשנו מספיק בנוח". נראה שהם מצויים בתקופה טובה והשמועות על הריון של מעין אדם בהחלט יכולות לבשר על עתיד ורוד אצל השניים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן