ליטל סמדג'ה תשלים עם ראובן עובד?

בקרבתם של השניים מנסים למצוא את הנוסחה שתחזיר אותם אחד לשני אחרי שנים רבות. האם השורדת תתרצה?

ליטל סמדג'ה לא ממש רוצה להיות בקשר עם ראובן עובד, האבא של הבן שלה, שנולד בניגוד לתחזיות אך מאז היא אם חד הורית. משפחתו של עובד התאכזבו לשמוע את הדברים בהישרדות ואחד מחבריו הקרובים, יוסי ויגדור, התפנה לספר על מה שעובר על השחקן לשעבר שהתדרדר מאד בחייו. "ראובן עבר תהליך ארוך שעדיין נמצא בעיצומו. כשנפלה בידיי הזכות לעזור לו לצאת לדרך חדשה, הדבר הראשון שניסיתי לעשות היה לפתוח אפיק הידברות בינו לבין ליטל". אמר ויגדור לליאורה.

עוד הוסיף החבר: "השיחות שלי היו עם בעלה, ליום אחרי שהיא תחזור מהצילומים. המטרה שלי הייתה לגרום לחידוש הקשר של ראובן עם בנו היחיד. האמנתי שזה ייתן לו מוטיבציה להמשיך בהליך השיקום ולהצליח. לצערי, לא היה שיתוף פעולה מהצד של ליטל, וחבל. יש לילד סבא וסבתא ודודים, ההורים של ראובן והאחים שלו, שמאוד היו רוצים להיות איתו בקשר ולהכיר אותו".

"גם אם ליטל לא מעוניינת שראובן יהיה בקשר ישיר עם הבן שלו, עדיין היא יכלה לשמר את הקשר בין הנכד לבין הסבא והסבתא. את העבר אי אפשר לשנות, אבל חיים שלמים עוד לפניהם ותמיד אפשר לנסות לפתוח דף חדש. אם בדרך נס ליטל תחליט לפתוח את הדלת, אני אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לגרום לזה לקרות". ליטל סמדגה לא נשמעה מרוצה מהמהלך ואמרה: "אין תגובה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן