ירדן אדרי מדברת על הפרידה של תקוה וליאור

ירדן אדרי מתחילה לנצל את דקות התהילה שלה. היא מסרה: "אני רוצה לעסוק באמנות, דברים שחשובים לי, לקדם אג'נדות חברתיות על נשים"

כאשר ירדן אדרי סיימה את דרכה בבית"האח הגדול" היא נאלצה לצערה להתרגל לשגרה חדשה: בלי השקות, בלי מסיבות ובלי אירועים. את 15 דקות התהילה שלה, היא בילתה בסגר מוחלט בו היא הצליחה לספק לנו לא מעט רגעים יפים ברשתות החברתיות. כעת, עם ההקלה בהגבלות כנראה שכך נראים חייה של זוכת המקום השני, ירדן אדרי. לאחרונה היא הגיעה לחנות בתל אביב ותוך רגע השמועה התפשטה לה ברחבי העיר ומעריצים נלהבים הקיפו את אדרי.

בין היתר היא סיפרה למעריצים ולכתבים במקום: "אני רוצה לעסוק באמנות, דברים שחשובים לי, לקדם אג'נדות חברתיות על נשים, שזה משהו שאני פועלת למענו הרבה זמן. זה הדברים החשובים. משפחה, הרבה משפחה, חברים מהבית. קורונה? אני כמעט ולא הרגשתי את זה, בחיי, כמעט ולא הרגשתי, עדיין יש את השאריות של הסוף כזה – מסיכות, בדיקות של החום, בסדר".

אדרי גם הגיבה על הפרידה המפתיעה של תקוה ודואק: "האמת ששמעתי על זה רק לא מזמן, אני מאחלת לכולם בהצלחה. אני לא שם, אני לא שם. אני מאחלת לכולם בהצלחה ואני מאחלת לעצמי שזו תהיה השנה הכי טובה שהייתה לי". כזכור, לפני חודשיים ירדן אדרי יצאה מבית "האח הגדול" כאחת הנשים הכי מדוברות בעונת הריאליטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן