אדם אליוף ושירלי סידיק – הקאמבק

מקורבים לזוג מסרו לפורטל עומרי חיון שאדם שלח SMS לשירלי והשניים החלו בשיחות ארוכות. כרגע השניים מתקרבים ואולי יהיה קאמבק בקרוב

אדם אליוף שהודח רגע לפני הגמר הגדול ופצח בבית ברומן עם סידיק, רגע אחרי שניסה את מזלו ללא הצלחה עם ירדן אדרי, בדרך חזרה לשירלי סידיק. כך נודע לפורטל עומרי חיון אחרי שאדם שלח SMS לשירלי והשניים החלו בשיחות ארוכות. כזכור, אדם הודיע לסידיק שהמתינה לו בחוץ בשקיקה כי נכון לרגע השיחה כל אחד יהיה בשלו והזמן יעשה את שלו אבל המצב השתנה והשניים בדרך לקאמבק.

בזמן הפרידה אמרה סידיק: "חיכיתי לו והייתי בבידוד מבודד מכולם כי אמרתי שהוא ייצא בשבת וקבענו שאנחנו רוצים להיפגש מה שלא קרה. דיברנו אתמול בטלפון הוא חייג אליי והחלטנו שכרגע כל אחד בשלו וניתן לזמן לעשות את שלו. ציפיתי למשהו אחר. ציפיתי להיות השנייה אחרי המשפחה שלו בשביל לקבל שיחה. אני כתבתי לו בלילה שהוא יצא כי היה לי ממש חשוב לדבר איתו והוא ענה לי רק בחמש בבוקר שהוא גמור".

כזכור השניים נפרדו עוד בבית "האח הגדול", זמן קצר לאחר שהרומן החל אך לאט לאט חזרו למגע רומנטי והבטיחו זה לזו שיחכו אחד לשנייה. במהלך שהותו של אליוף בבית, סידיק קראה להצביע לו והוא מצידו הביע את געגועיו אליה. נראה שהחיים בחוץ עושים את שלהם ואחרי חודשיים הם שוב הולכים להיות ביחד. סידיק סיכמה: "אני לא יודעת מה עובר על הבן אדם. הזמן יעשה את שלו".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן