ליהיא גרינר באמת נדבקה בקורונה?

הכוכבת הייתה בחנות בו התגלתה אחת העובדות כחולת קורונה אבל אחרי בירורים היא התבקשה לעבור בדיקה

גרינר גילתה שהיא אמנם לא צריכה לשהות בבידוד, אך היא כן צריכה לעבור בדיקה זאת לאחר שבחנות מוצרי בית בגבעתיים התגלה כי אחת העובדות היא נשאית מאומתת אשר נדבקה מבנה שנמצא בגן. באותו הסניף, לפני שאובחנה אותה עובדת, ביקרה ליהיא גרינר. זמן קצר לאחר שנודע לגרינר על החשיפה לחולת קורונה, היא קיבלה את ההודעה שבישרה לה שהיא לא חייבת לשהות בבידוד.

"מאחר שמדובר בעובדת מחסן ולא נותנת שירות פרונטלי ולא הייתה שהיה ארוכה לצידה בחנות, הלקוחות אינם צריכים להיכנס לבידוד". נכתב בהודעה. בכל אופן בסדרת סטוריז מודאגים שהעלתה גרינר בשישי ובשבת לאינסטגרם שלה, עדכנה כי הוצפה בעשרות הודעות עם פרסום המידע. "צריך לגלות אחריות". היא אמרה ולמרות הכל, גרינר החליטה לשמור על עצמה ולא לצאת מהבית. אמש היא עברה בדיקת קורונה, אך היא אינה מחויבת בבידוד עד מועד הבדיקה.

"נעמה הרגישה בטוחה יותר אחרי ההודעה שפורסמה לגבי הבידוד. היא הגיעה עם אחותה ועם הילדים שלה ואני הייתי עם מסיכה כל הזמן. גם חברה הכי טובה שלי, ענת, הייתה אצלי עם המשפחה שלה, אבל היא גם הייתה איתי ב'מקס סטוק', אז גם היא נחשפה כמוני. המשפחה שלה נשארו לישון אצלי. אני עושה לעצמי בידוד עצמי, אבל לא בחדר בבית". סיכמה גרינר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן