אורטל עמר ביקרה בהוצאה לפועל נגד בן אל תבורי

אחרי שהם השלימו דווח כי בן אל לא משלם לכאורה מזונות לאורטל עמר ולכן היא הגיעה להוצאה לפועל

בצל הסכסוך המתמשך בין בן אל תבורי לאורטל עמר, הגיעה הבחורה אמש למשרדי הוצאה לפועל. יפעת הללי ממאקו ציינה כי הגעתה של אורטל עמר להוצאה לפועל היא לא מקרית וקשורה לתהליך בו היא נמצאת מול תבורי. היא צולמה כשהיא עסוקה במילוי טפסים, מדברת עם נותני השירות ומושכת הרבה תשומת לב במקום. ד"ר רונן דליהו ועמרי דליהו המייצגים את בן אל תבורי הגיבו: "התמונות היזומות בחזית לשכת ההוצאה לפועל והפרסומים שדואגת הגברת אורטל עמר מפעם לפעם לשתול בכלי התקשורת על מנת להשאיר אותה בתודעה הציבורית ולטפח את הכנסותיה על גבו של מרשינו, אין בהם דבר וחצי דבר עם דאגה לבן הקטין".

התגובה החריפה המשיכה: "הגברת עמר יוצרת מצג שווא שקרי כאילו מזונות הקטין שנפסקו ע"י בית המשפט אינם משולמים כסדרם, דברים שאינם נכונים בעליל! מדובר במניפולציה מכוערת .זאת ועוד, סוכם בכתב עם באי כוחה של הגברת עמר על אופן התשלום בצורה מסודרת. לאחר פרסום התמונות והכתבה, נשלח מכתב לבאי כוחה של הגברת עמר ובו התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בגין פגיעה בשמו הטוב והוצאת דיבתו של מרשינו. ככל שבתוך 48 שעות לא תימסר התנצלות של הגב' עמר מרשינו ישקול הליך משפטי מתאים למיצוי זכיותיו".

השניים לא הסתפקו רק בתגובה אלא גם שלחו מכתב התראה בו הם דורשים התנצלות פומבית: "אורטל עמר משחקת בכלי התקשורת מדליפה מידע בלעדי, מזמינה צלמי פפראצי ומנהלת את הויכוח המשפטי כקמפיין עיתונאי מתוקשר לכל דבר ועניין". תגובת עו״ד שי אליאס ועו״ד ליאת שקלרז המייצגים את אורטל עמר: "אין תגובה. מרשתינו מגיבה רק בבית המשפט״. דווקא אחרי שהם השלימו דווח כי בן אל לא משלם לכאורה מזונות לאורטל עמר ולכן היא הגיעה להוצאה לפועל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן