תושב רעננה נחקר בחשד שתקף את קמי אלפרון

אירוע תקיפה של תושב רעננה נגד ביתו של אלפרון. הוא נחקר בחשד שאיים על אם המשפחה וקיבל צו הרחקה של 30 יום מבנות המשפחה

קמי אלפרון גוללה את הסיפור: "ישבתי ברכב שלי ליד בית ספר באדום לבן. לפתע נעצר מולי רכב ויצא ממנו בחור גדול מאוד שאני לא מכירה, בגובה 1.95 מטרים. הוא צילם את הרכב שלי וצעק עלי שהוא מזמין משטרה. לא הבנתי מה הוא רוצה ממני, הסתכלתי עליו ואמרתי, 'תעשה מה שאתה רוצה'. הוא חזר לרכב שלו וחשבתי שהסתיים הסיפור, אלא שהוא פשוט העמיד אותו מול הרכב שלי ויצא ממנו שוב".

בת המשפחה המשיכה: "הוא ניסה לפתוח את דלת הרכב שלי באגרסיביות, היא הייתה נעולה כי יש לי חרדה סביב רכבים. בגלל מה שקרה לאבא שלי בעבר, אני תמיד נועלת את הדלת. שאלתי אותו, 'מה אתה עושה? מה אתה רוצה ממני? תלך מפה', ותוך שתי שניות האירוע נעשה אלים. הוא דפק על החלון ודרש שאפתח את הדלת. הוא הוריד אגרופים על החלון, התיישב על הרכב ונתן אגרופים לשמשה הקדמית, מול הפנים שלי. הוא איים, 'תפתחי את הדלת, חכי שאתפוס אותך, זה הסוף שלך"'.

בהמשך היא נכנס לשוק: "צרחתי את הצרחות של החיים שלי, אמרתי לו, 'תשחרר אותי, תעזוב, תעוף מפה'. לא ידעתי אם לתת גז ולנסוע עליו, הייתי באימה. אנחנו מחפשים עדים, זה קרה ברחוב הלוטוס ברעננה. אחרי שנתתי גז ועשיתי את הפנייה הראשונה, עצרתי את הרכב כי לא הייתי מסוגלת להמשיך לנהוג. הגיע אלי בחור נחמד שנהג בג'יפ לבן. הוא פתח את החלון ואמר לי, 'מה קרה, נתקעת ברכב שלו? מה זאת ההתנהגות הזאת?'. הוא ראה את מה שהיה". מהמשטרה נמסר כי "הנסיבות נבדקות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן