ספוילר: דנית ליבנת ואמיר זהבי נפרדו

הם הצליחו לרגש עם חופה מלאה בדמעות אושר מהצד שלה וחיוכים נרגשים מהכיוון שלו, אבל המבחן האמיתי שלהם לא שרד.

אחרי שדנית קיבלה ברקסים מאמיר זהבי פעם אחר פעם, החליטו השניים באופן הדדי שהם לא ימשיכו את הקשר שלהם. בפרק הסיום אולי הם עוד החליטו לתת הזדמנות אבל לפורטל עומרי חיון נודע שלבסוף השניים נפרדו. דנית ליבנת ואמיר זהבי הצליחו לרגש עם חופה מלאה בדמעות אושר מהצד שלה וחיוכים נרגשים מהכיוון שלו, אבל המבחן האמיתי שלהם לא שרד. לא נמתח אתכם יותר מדי, כי בשני הצדדים ברור לכולם שלא היה חיבור מהמבט הראשון, לפחות בצד של אמיר.

"הוא מתאים לצ'ק ליסט במרכאות של דנית", אמר בזמנו חבר מהצד שלה בעוד שגם בצד שלו לא חסכו במחמאות: "הכלה מדהימה, שמחת חיים, באה לעשות פאן, היא זרמה עם כל הסיטואציה". נראה שבאותה מידה גם אמיר זרם עם הסיטואציה, ואפילו קרץ לחברים שלו כשדנית נכנסה לאולם: "לפני אמרנו לו 'תשמע, אם אתה מבסוט תקרוץ לנו, והוא עשה לנו כזה". כאמור זה לא שרד לצערם.

הם טסו לירח דבש שסימן את תחילת הזוגיות ביניהם, ומשם לדרך משותפת שבסופה הגיעו להחלטה להיפרד ולא להישאר יחד. השמועות החזקות שרצו ברשת על אמיר לא ממש עזרו ולמרות שדנית אמרה שהיא אוהבת אותו ויצאה להגנתו זה לא עזר לקשר שלהם לשרוד. אחרי שדנית קיבלה ברקסים מאמיר זהבי פעם אחר פעם, החליטו השניים באופן הדדי שהם לא ימשיכו את הקשר שלהם בפרק הסיום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן