רון שחר פותח פה גדול נגד ישראל אוגלבו

מגיש המירוץ למיליון רון שחר, הגיב בביקורת על התנהגותו של ישראל אוגלבו בפרק האלים ביותר ששודר בהישרדות העונה

תלונות רבות עלו השבוע נגד ״הישרדות VIP״ בעקבות היריבות בין ישראל אוגלבו לבין רגב הוד שלא עברה בצורה טובה בעיני הצופים. רק אמש הגיעו כשלושים תלונות לנציב תלונות הציבור כאשר גם המגיש רון שחר הגיב על המהלך הזה וכתב: "מהרגעים האלה שאני שואל מה היה קורה אם היתי שם?" הטענות המרכזיות היו על בריונות וקללות מצידו של אוגלבו לעבר רגב הוד בצורה מבישה ועבריינית.

תגובה נוספת שעלתה: ״נדהמתי שהתנהגות כזאת מקבלת במה בפריים טיים, ושההפקה לא הדיחה את המתמודד עוד בזמן הצילומים. בושה וחרפה שעשרות אלפי צופים צריכים להיחשף לבריונות מסוג זה בצורה הכי ישירה ובוטה שיש". גם רן בוקר הגיב: "אני לא זוכר בתקופה האחרונה תוכנית עם אווירה כל כך קשה וכל כך אלימה. בכל פרק לפחות פעם אחת טשטוש של הכתוביות בגלל קללה, אווירה מתוחה ולא נעימה".

מהפקת "הישרדות" נמסר: "התכנית 'הישרדות' היא משחק הטלוויזיה הקשוח ביותר בעולם. כתוצאה ממצבי הקיצון בהם שוהים המתמודדים, לעיתים מתרחשות סיטואציות קיצוניות. חשוב לציין כי סיטואציות אלה אינן שונות מסיטואציות דומות בתכנית המשודרת בעשרות מדינות בעולם. חשוב לנו להציג את הדברים כהוויתם, וגם במצבים טעונים יותר אנו מקפידים לשמור על הכללים. יחד עם זאת, אנו מעודדים צפייה ביקורתית בתכנית, ומתנצלים בפני מי הרואה עצמו נפגע מקטע ששודר בה״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן