מה האמת? השמועות שאילנית לוי בהריון נכון או לא נכון?

דיווחים סותרים על כך שהדוגמנית נכנסה להריון מבעלה הטרי, אלירז שדה. האמנם? כזכור, בחתונה שלהם אמרה אילנית שהיא מתכוונת להביא עוד ילדים לעולם, אחרי השניים שהביאה עם אייל גולן. בקרוב כולנו נגלה, זה בטוח.

אילנית ואלירז עדין לא מצפים לילד, למרות השמועות שרצו בתעשיה שאילנית נכנסה להריון. שמועות דיווחו שהדוגמנית המפורסמת נכנסה להריון מאלירז שדה, בעלה, אך מהצד השני גורמים אחרים, אשר מקורבים לזוג, אומרים שמדובר בשקר והשניים לא מצפים עדין לילד. כזכור, בחתונה שלהם אמרה אילנית שהיא מתכוונת להביא עוד ילדים לעולם, אחרי השניים שהביאה עם אייל גולן. בקרוב כולנו נגלה, זה בטוח.

אילנית ואלירז הכירו בתכנית משותפת כאשר כבר לאחר שנה של זוגיות המנחה וכוכב האח הגדול החל לקבל רמזים על הרצון של אילנית לוי לחתונה. רק לאחרונה לוי חגגה יום הולדת 36 ומעט אחרי כן שדה שלף טבעת והציע לה נישואין. הפעם אילנית לוי מאמינה שזה לא יגמר כמו החתונה הקודמת שלה עם אייל גולן.

כזכור, הזמר התחתן עם הדוגמנית לפני למעלה מעשור, הם הביאו שני ילדים לעולם אבל הקשר לא החזיק מעמד והם החליטו להתגרש. מאז הקריירה של אילנית בנסיקה, היא הנחתה מספר רב של תכניות, החל מערוץ 24 ועד הפריים טיים של קשת 12. אין ספק כי כניסה להריון צפויה לשלוח אותה למנוחה ולאחר מכן לחופשת לידה אך נראה שזה מה שהשניים רוצים, להיות הורים, במקרה של לוי, שוב פעם כמובן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן