תקוה גדעון: "עם ליאור דואק היה בוגד בי הוא היה בבית חולים"

בשידור חי באינסטגרם עם יעל בר זוהר אמרה זוכת האח הגדול: "קמתי למחרת לבוקר חדש והחלטתי שאני מחבקת את ההזדמנות שניתנה לי ואני מבטיחה לכולם ולעצמי שאני יותר חזקה ממה שחשבתי".

תקוה הבהירה בראיון שנערך בשידור ישיר אצל יעל בר זוהר על כך שסיבת הפרידה מליאור היא ממש לא בגלל בגידה, זה אולי הרגיע את המעריצים של השניים אבל אחר כך היא הוסיפה משפט מחץ שלא משאיר מקום לספק מה היה קורה אילו: "אם הוא היה בוגד בי הוא לא היה מעלה סטורי מהבריכה, הוא היה מעלה סטורי מהמנתח פלסטי שלו אחרי שהייתי מביאה לו פצצה לפנים".

כאמור, תקוה עלתה לשידור חי עם יעל בר זוהר באינסטגרם ובין שלל השאלות עלה נושא הפרידה של גדעון ודואק. שבוע אחרי הפרידה היא דיברה על הקשר שלא החזיק מעמד מחוץ לבית האח הגדול: "נפרדנו ביום שישי בשבוע שעבר, זה קרה חצי שעה לפני פרוייקט שלי, כל אתרי הרכילות פרסמו את זה".

עוד אמרה: "בשישי הפרדנו כוחות וביום ראשון נכנסתי לאתרים וראיתי בבום שכל האתרים מפרסמים. חוויתי פרידה כואבת מחבר הכי טוב שלי, הפתיע אותי שכל האתרים מפוצצים בסיקור על הפרידה. אנשים חושבים שזה סצנה מהאח הגדול ולא מייחסים לזה חשיבות שעברתי פרידה ונפרדתי מהחבר הכי טוב שלי. אחר כך קראתי משהו שמאד הצחיק אותי ואני לא רוצה לשתף מהו וחייגתי לליאור וצחקנו. אז חזרתי הביתה נכנסתי למקלחת נזכרתי בשיחה שלנו ופשוט התפרקתי מבכי, כי נפל האסימון שנפרדנו ואנחנו לא יחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן