סכסוך חדש: אורטל עמר נגד אביבה תבורי

סבתא של תו פרינס פרסמה תמונה של העולל ברשת והאמא זעמה

סבתא אביבה פרסמה בסוף השבוע החולף תמונה כשהיא לובשת חולצה אשר מודפסת עליה תמונה עם פניו של תו פרינס. נראה כי הפרשה בין אורטל עמר ובן אל תבורי מסרבת לרדת מהכותרות והפעם בכלל לא בגללם. זה קרה כאשר אביבה תבורי חשפה מעט יותר מהמקובל וזה הרגיז את עמר. כידוע ההורים הפרודים, בן אל ואורטל, ניהלו הליך משפטי ביניהם כשכל אחד מהם תבע את השני בין היתר על סוגיית חשיפת פניו של תו ברשתות החברתיות.

אביבה תבורי שעברה לאחרונה להתגורר עם בן זוגה ברמת השרון, הרחק מבנה בן אל ונכדה תו פרינס המתגוררים במגדלי צמרת, ממשיכה להגיע לבקר את בן אל ולתמוך בו ברגעי הבדידות אבל לאור העובדה כי אורטל מסרבת לחשוף את פניו של בנה היא כעסה על המהלך. בן אל בעבר העלה תמונה ברורה של תו פרינס לאינסטגרם, ללא אישורה של אורטל, אך זמן קצר לאחר מכן הסיר אותה. כעת התמונה של אביבה עוררה שוב מהומה. מה יהיה?

מקורבים לאמא מסרו: " אם אורטל הייתה עושה משהו דומה, בן אל היה רץ מזמן ומוציא לה מכתב מעורך דין לכן אורטל בתחושות קשות. לפי מה שאנחנו יודעים, אביבה גם לא ראתה את תו המון זמן לפי מה שאנחנו יודעים, אבל היא עסוקה יותר בלפרסם תמונות שלו באינסטגרם כנראה". איך הפרשה הזאת תסתיים? נעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן