אביבית בר זוהר: "עברתי התעללות נפשית"

אביבית בר זוהר נמתחה על ידי ליהיא גרינר

"אני רואה את זה ונשברת. עברתי התעללות נפשית": מה גרם לאביבית אביבית בר זוהר להגיב כך על המתיחה שלה ב"אמבוש אקסטרים"? הערב כולנו נגלה כשהיא תשודר. העונה החדשה של תוכנית המתיחות "אמבוש"חסרה הפעם בגרסת האקסטרים. בין המשתתפים בעונה החדשה: נועה קירל, איתי לוי,  אביבית בר זוהר, טיילור ובן זיני, מרגול, נסרין קדרי, רותם כהן, רוסלנה רודינה, מירי בוהדנה, יוסי שטרית, טילטיל ועוד.

במסגרת התוכנית מפורסמים מותחים את חבריהם הסלבס במתיחות פרועות והפעם אביבית בר זוהר הייתה בשוק אחרי מה שליהיא גרינר עשתה לה שם. ברגע שרשת וערוץ עשר התאחדו – זה התאפשר להחזיר את התכנית אבל הלידה של התוכנית הייתה מאוד קשה. החבר'ה צילמו את המתיחות ואז כל המערך של רשת 13 התחלף. אחר כך הגיעה הקורונה וזה שוב נדחה.

עופר שכטר אמר לקראת המתיחה: "אני מודה שגם אותי זה מאוד הפתיע. זו תוכנית שכל הזמן שואלים אותי ברחוב עליה, אם היא תחזור. עברו כל כך הרבה שנים ולא חשבתי שהיא תחזור. זו היתה הפתעה ענקית. תוכנית מתיחות זה אחד הדברים הכי מאתגרים. זה דורש המון תיאומים ומזל כדי שהכל ייפול במקום הנכון. לכתוב סיפורים, להביא את כולם בזמן, לקוות שייפלו בזמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן