הכוכב הבא: אסי עזר ורותם סלע בדרך החוצה?

משבר הקורונה הביא להקפאת הליכים במו"מ בין השניים לקשת

צמד המנחים של הכוכב הבא, אסי עזר ורותם סלע, שוקל לפרוש מהתכנית ולהמשיך לפרויקטים אחרים. כל זה קורה מספר שבועות אחרי שתכנית הריאליטי של קשת עברה טלטלה אחרי שתאגיד השידור הודיע להם כי אין בכוונתם להמשיך את שיתוף הפעולה במסגרתו הנציג שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון הוא זה שהגיע למקום הראשון בריאליטי שלהם. מקורב לשניים אמר: "אסי ורותם הם העוגן של התכנית, לא מעט אנשים צופים בתכנית בגלל הכימיה של השניים וההנחיה הטובה".

בגלל המצב במשק אין כרגע תאריך לתחילת העבודה על "הכוכב הבא" ובקשת לא ממהרים להוציא את העונה החדשה לפועל כך שיכול להיות שרק עוד שנה תהיה עונה נוספת, דווח על ידי גורם אחר שהוסיף: "מדובר בסופו של דבר במשחק שבו כל אחד שומר את הקלפים לעצמו על מנת שיוכל להגיע לשולחן הדיונים ולנהל את המשא ומתן שישרת אותו בצורה הטובה ביותר".

אגב, השניים כבר הגיעו למו"מ לחידוש הקשר אבל הקורונה עצרה את זה. הדבר גרם להם לאחרונה לחשוב אם להמשיך להנחות את תכנית "הכוכב הבא" אבל מקשת נמסר בנושא: "אנחנו מקווים לשוב בהקדם להפיק את "הכוכב הבא" לצד הפקות נוספות של קשת. כך או כך ועד שיתבהרו התנאים בצל הקורונה, רוב ההפקות מוקפאות". אולי העובדה שמקומות נוספים יפתחו בהמשך יביאו לשינוי המצב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן