מאוהבים? תקוה גדעון וליאור דואק נצפו מטיילים

זוכת האח הגדול והחבר נראו מסיירים בהתאם להנחיות משרד הבריאות

מיד כאשר יצאו מבית האח הגדול, הדיירים התבקשו להיות קשובים להנחיות של משרד הבריאות בכל הנוגע להפצת נגיף הקורונה. מעריצה אחת הבחינה שמתחת למסכות, מחוץ לבית משפחת דואק בהרצליה פיתוח, הזוג החדש בביצה מסתובב אחוז ידיים. אמנם המגע לא היה ישיר בין השניים אבל עושה רושם שמשהו מתפתח שם.

כזכור, השניים התקרבו מאד ועם יציאתו של דואק מבית האח רגע לפני הגמר, סיפור האהבה נותר עמום משהו. דואק נשאל האם הם ינסו את מערכת היחסים מחוץ לבית והוא ענה שכן. תקווה סיפרה אחרי המפגש הזה: "משהו נבנה בתוך הבית ועכשיו אנחנו מנסים בחוץ. אני מבינה שאנשים רוצים לדעת מה קורה בינינו, אבל שנייה, רק הרגע יצאתי, אנחנו עדיין מתרגשים בטירוף, מתחילים הכל מחדש ובונים משהו".

עוד אמרה: "אני לא יכולה להגיד שיש לי כותרת 'אנחנו מתחתנים'. אנחנו באמת לא יודעים". על ירדן אמרה: "לפי תעודות הזהות נראה שהיא באה לעשות בלגן, ואני באתי לנוח. היא הרגישה שנכנסה לתמונה עוד בחורה שאולי מאיימת עליה. תפסתי אותה לשיחה, אבל זה לא עזר, ומאז היה כדור שלג. אני לא יודעת מה ראו, אבל מהמקום שלי אני כל הזמן ניסיתי להתקרב". האם הקשר שתקוה וליאור שומרים עליו ימשך גם בימים הבאים? עד כמה הקורונה תשפיע על המצב ביניהם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן