מלחמה: רונן פייגנבוים ואמלי פרי רותחים על תקווה גדעון

הכל בגלל שתקוה פתחה על הבת שלי אמלי בת ה-4: "עד שהיה שיר טוב הילדים של אמלי שרו אותו והרסו את השיר"

רונן פייגנבוים ואמלי פרי רותחים על תקווה גדעון. אמנם בתכנית תקווה טענה שהילדים שלה בני 4 אבל לאמלי יש 3 ילדים בני 9-10 ו13. בכל אופן השניים חמים עליה מאד וזה בא לידי ביטוי עם פוסט שרונן העלה עליה באינסטגרם בוא הוא יצא נגדה ולהגנת אמלי: "תקווה כבר ראיתי שאני לא יוצא מהפה שלך במשך שבועיים. אין לי כבר על מי לעשות תמשחק שלך לכן את ממשיכה לדבר עלי ושקרים שלך. אבל לדבר על ילדים ששרים לאימא שלהם ככה לזלזל, את בושה "

הוא המשיך: "אין לך לב. אני ידעתי שאין בך לב ורק רע, ראיתי את זה מקרוב ורואה זאת יותר על המסך. בן אדם שמשחק משחק ורק רוע יוצא ממנו. תמשיכי להוכיח כל יום מחדש איזה אדם את פשוט בושה". כאן נכנסה לתמונה גם אמלי והגיבה: "קיבלתי את הסרטון בו תקוה מספרת לשירלי על השיר ששרו לי הילדים שלי אחרי 40 יום של געגוע קשה, והזדעזעתי. תקוה הוכיחה הפעם ללא צל של ספק שהיא מזוייפת".

עוד כתבה: "מתחילת המשחק נראה שתקוה עשתה שיעורי בית טוב טוב בטרם נכנסה לאח, ועשתה הכל כפי שלמדה מתכניות קודמות כיצד להתנהג כדי להתקדם במשחק. ואתמול, בשיחה עם שירלי, נראה שהיא שכחה מהמצלמות ו"תקוה האמיתית" יצאה לאור. לשון הרע מאוד מדבר אליה, אין לה ערך למשפחה וילדים ואין בה חמלה או אכפתיות לאף אחד למעט היא עצמה. בושה שההפקה נותנת במה לאמירות כאלה. תקווה חיקתה את ילדיי שרים לי את השיר העליבה אותם וירדה עליהם בצורה מחפירה והוסיפה ואמרה סתום ת׳פה ילד בן 4".

לסיכום כתבה: "בושה שיש אנשים שמרשים לעצמם בפריים טיים לדבר כך על ילדים חסרי ישע . בושה שאף אחד שם בבית לא סתם לה את הפה על האימרה הזו והעמיד אותה במקומה. אין ספק שסולם הערכים המצפון והמוסר של תקווה לא עומד בקנה אחד עם זה של מאות אלפי צופים שפנו אליי והביעו תמיכה וכאב על המילים ששמענו כולנו. אני מודה לכל מדינת ישראל על התמיכה וההזדהות עם הכאב שלי ושל ילדיי בשעות הקשות האלו".

אגב, המודחים של האח הגדול נפגשו אתמול במסעדת המבורג בטיילת בת"א. מדובר על אמלי פרי, רונן פייגנבויים עם המשפחה ומישל מיכייב עם בן הזוג שלה אור סבסטייה. כל החבורה ישבה לארוחת צהריים ואנחנו כמובן לא יכולנו שלא לצלם אותם בפפראצי בין ביס לביס שלהם. הם התפנקו בארוחה מפנקת שכללה ראשונות, המבורגר וכמובן קינוח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן