בשעה טובה: הסולחה הגדולה של שימי ובן אל תבורי

הנתק הארוך בין הצדדים הגיע לכדי סיום אחרי שהשניים נפגשו בבית חולים

 ארבע שנים וחצי יש נתק בין בן אל תבורי לאביו שימי תבורי, אבל כעת נראה שיש סיכוי לסולחה. השניים נפגשו במקרה בבית החולים איכילוב, כאשר בן אל הגיע לבדיקות כלליות ונתקל בשימי שהגיע יחד עם בת זוגו יהודית באומן ובתה קארין, לצורך טיפול רפואי. מאז ששימי ויהודית התחילו את מערכת היחסים שלהם, האב ובנו נמצאים בסכסוך מתוקשר.

אנחנו נזכיר לכם כי אפילו הולדת הנכד, תו פרינס, לא עזרה לקירוב בין השניים והם נותרו בנתק אך במפגש המקרי הם היו קרובים ונראה כי הם בשלים לחדש את היחסים. איך זה קרה? בן אל תבורי הגיח לטיפול בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח ברגלו. כאשר ראה את אביו הוא התחבק עימו. מטעם יהודית באומן נמסר: "התרגשות גדולה ודמעות בעיניים כשראיתי את האהבה הגדולה בין שימי לבן אל. העולם כזה עצוב שטוב שיש כאלה רגעים יפים״.

כזכור, שבועיים אחרי המכתב הבלעדי שכתב שימי תבורי בפורטל עומרי חיון לבן אל, שלא מדבר איתו, ושהוא לא רואה את הנכדים שלו, לפורטל עומרי חיון נודע שבגלל יהודית באומן, שימי השתכנע ללכת לראות את הנכד שלו ואת הבן אלירן, ללא יהודית. כל זה קורה כאמור אחרי שבן אל פירסם פוסט שהוא אוהב את אביו בתגובה למכתב ולאחר מכן פרסם פוסט נוסף שהוא מבצע שיר שלו בכוכב הבא ורשם 'אבא אני אוהב אותך'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן