טור מיוחד: עומרי חיון נגד החברה לשעבר – אביבית בר זוהר


בשעות הבוקר פרסמתי באתר ידיעה שמספרת שאביבית בר זוהר הודיעה שלא תכנס לבידוד אחרי שתחזור מתאילנד והוספתי שורה ששואלת האם היא תאושפז בכפייה? תוך 60 שניות בר זוהר הספיקה להגיב הישר מתאילנד בהאשמות קשות! זה הפך לריב מלוכלכך שלי ושלה בווטסאפ ונגמר בפוסט הזה. תכירו את אביבית הנצלנית.

האמת על אביבית בר זוהר – התמונה הזאת צולמה בשיא ההצלחה שלי. בר זוהר כמו כל דמות מפורסמת אבל בעיקר יוצאי ריאליטי ניסו במהלך השנים להתחבר איתי והיו כאלה שהצליחו. אביבית היא אחת מהן.. במהלך השנים פורסמו באתר כתבות מפרגנות לעסקים של אביבית לשירים שלה, לקליפים, למאפייה של העוגות שלה – בכלל פרגנו. ולא אני לא עובד ככה עם כולם. גם בתקופות הכי מטורפות שגלשו באתר מילוני גולשים נשארתי עם האני מאמין שלי – לא להתערבב בתעשייה, לא להתחבר להצמד לאמת – הכי קרוב לאמת! לא רוצה להיות חבר של אף אחד, רוצה לכתוב לקהל שלי את הסיפורים כמו שהם. אני לא צריך לספר לכם איך עובדת את התעשייה הזאת – כל כתבי הרכילות עם חברים טובים של המסוקרים שלהם – משו מזעזע. בר זוהר אפילו כיכבה כחברת פנאל בתוכנית האינטרנטית שלי אי שם ב-2013 (שמישהו יספר לדוד סער מ״ישראל בידור״ – הלקקן הכי גדול באנושות שלא, הוא לא הרים את תוכנית הבידור הראשונה ברשת)

היום פורסמה ידיעה כאן בעמוד תחת הכותרת: ״האם אביבית בר זוהר תאושפז בכפייה בגלל שהיא מסרבת להיכנס לבידוד״ והוספתי כמה סימני שאלה… לא עברה דקה – נשבע לכם פחות מ-60 שניות ובר זוהר כבר הגיבה על הפוסט בהאשמות חמורות נגדי כאילו הודעתי שהיא מתה. לא עברו 5 דקות וכבר שלחתי לה הודעת ווטסאפ בה אני מבקש שהיא תספר לי מה לא בסדר ואיך אפשר לשנות מידית בשביל לא לפגוע בה. בר זוהר התחילה לדבר מלכולכך ואחרי כמה דקות שולחים לי כמה אנשים צילום מסך מהסטורי שפירסמה הגברת בר זוהר נגדי באינסטגרם שלה. שינתי שוב ושוב את הכותרת – ולא אל תטיפו לי מוסר או תהיו העורכים שלי – בדיוק כמו בטייזרים להאח הגדול, הישרדות ואפילו חדשות הפרומו שונה ופיקנטי לעומת מה שקורה בפועל… וככה גם אני עובד. לאט לאט השיחה עם אביבית גלשה למקומות לא יפים היא הסכימה לעצמה להשתמש במשבר הנפשי שעברתי לפני 3 שנים וטענה שהשתנתי – בהמשך טענה שהאחיות שלה הראו לה פוסטים שכתבתי נגדה בזמן שהייתה בבית האח הגדול לפני שנתיים.. אחר כך הוסיפה שאני מרושע ואיימה בתביעות. השיא היה – סרטון שהיא פרסמה באינסטגרם שלה בה היא הופכת את הכתבה שפורסמה אצלי לפסטיבל של ממש וטוענת בכל תוקף שהיא לא תעבור על החוק ותכנס לבידוד. כתבתי לה שהיא חולת פרסום ועצוב לראות באיזה מצב היא.

מה שעלוב פה שכיום החבר הכי טוב של אביבית הוא כתב הרכילות של ״ידיעות אחרונות״ הוא כמובן לא מבקר אותה, רק מפרגן. לסיום ובשביל מה כל הפוסט הארוך הזה רק בשביל להוכיח כמה צביעות, ניצול ואכזריות יש בתעשיית הבידור הישראלית.. תמיד ידעתי שחברים אין פה והכל זה צביעות ואינטרסים. אבל קצת עצוב לגלות שאביבית בר זוהר היא לא יותר מנצלנית צבועה שלמדה במהלך השנים למי צריך ללקק ולמי צריך להרים. תרשו לי לגחח על הדמות שהיא מנסה להיות. לסיום השיחה שערכה שעתיים, כתבתי לאביבית משפט שהולך איתי מגיל 17 – ״בדרכך למעלה , זכור את אלה שהיו איתך למטה , כי בדרכך למטה תצטרך אותם שוב…״

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן