פליט הריאליטי הנוסף החשוד באונס פותח את הפה

פליט הריאליטי הנוסף החשוד באונס פותח הכל בפוסט בלעדי עבור הבלוג. מה באמת קורה מאחורי הקלעים? בלעדי לעומרי חיון!

אני מניח שאלו הקוראים שורות אלו ודאי קראו אודות אי-אלו האשמות נגד פליט ריאלטי בדבר מעשים כאלו ואחרים. מצאתי לנכון לפנות אליכם, אני, לבדי כאדם פרטי. לא מסתתר מאחורי גלימתו של עו"ד בעל שם, נכון להגן על שמי בעצמי בעזרת צדקת דרכי ובעזרת גורמי החוק במדיתנו. מדובר בבחורה אשר היא יצרה עימי קשר ראשוני באמצעות ה"פייסבוק". כנראה לאור חוסר העניין, היא בחרה לנקום בצורה הקשה ביותר.

מעולם לא נחקרתי בגין עבירות מין !!! אך המתלוננת באמצעות בא כוחה, החליטו להכפיש את שמי באמצעות כלי השיפוט הנורא מכל בימנו, התקשורת. חלילה אין בי טענות לעושים מלאכתם העיתונאית. כואב לי שאדם נמצא "אשם" בעיני כל ולא רק שלא הוכח כי אשם הוא, אלא, לא נחקר הוא קל בגין המעשים שיוחסו ע"ג הכתב. מאחורי המילים נמצא אדם שחי בתוך סיוט ולא מבין איך זה קרה לו. האדם הזה הוא אני. גאה בדרך שבה חייתי את חיי עד כה ומאמין כי יצא הצדק לאור.

כל חיי יצאתי מגדרי נוכח פרסום מעשים כאלה. שוב חוזר ואומר כי אני לא מואשם בעבירות מין כלל !!! הדבר קיבל אופי של נקמה כאשר עבר הוא מן רשויות החוק אל העיתונות אך ורק כדי להעצים הנקמה נוכח העובדה כי לא נחקרתי כלל בגין העבירות שהפרסומים רמזו להם.

אמשיך להגן לבדי על שמי הטוב. לא פשעתי ! מאמין בגורמי החוק במדינה ובכללם כמובן משטרת ישראל. שלא ינוחו עד יצא הצדק לאור.

לימדו אותי באזרחות כשהייתי קטן כי כל אדם הוא חף משפע כל עוד לא הוכחה אשמתו. אל תמהרו לשפוט אדם לכף חובה בהתבסס על פרסום עיתונאי. ושוב, למרות שאמרתי זאת יותר מפעם אחת, אחזור ואומר; מעולם לא נחקרתי על עבירות מין. מוזמנים לקרוא את תגובות המשטרה בנושא.

תודה רבה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן