אוהד שרגאי נגד הכוכב הבא

אוהד שרגאי מדבר על ההדחה: "הכל מאוד מוטה ומניפולטיבי בטלוויזיה"

אוהד שרגאי מדבר על ההדחה מהכוכב הבא: "נכנסתי במטרה להגיע לרוטרדם כך שברור שיש אכזבה, אני לא אשקר. אבל גם קיבלתי הרבה בתוכנית. שרתי שיר שלי, עשיתי נאמברים שלא יכולתי לעשות בשום מקום אחר מבחינת עיבודים, תפאורה ורקדנים. זה היה מגרש משחקים מדהים ומהנה מאוד. עם זאת, אכן יש אכזבה אבל אני גם משלים עם מה שקרה. כבר באמצע הדרך הבנתי".

לאחר מכן הוסיף: "חושבים שיש לנו בחירה חופשית, אבל אין באמת. הכל מאוד מוטה ומניפולטיבי בטלוויזיה. וכשהבנתי את זה, אמרתי שעדיף ליהנות מהדרך בפרקים האחרונים במקום להיכנס לאיזה מוד שיוריד אותך. כשנכנסתי לתוכנית ידעתי שיש סיכון. ידעתי שזה עלול לקרות וקיבלתי את זה. באמת, שוב, לא נשאר לי אלא ליהנות ולעשות נאמברים".

לסיכום אמר: "רוב מי שקובע את הטון הם ילדים דרך הרשתות החברתיות. שם נוצרת מוזיקה, בסוגריים סטטיק ובן אל ונועה קירל שהגיעו דרך הרשת למיינסטרים הישראלי. המוזיקה קורית שם בעולם החדש ולכן זה לא מפתיע. וזה גם העולם שיש בו כסף, בוא נודה על האמת. לכן גם 'הכוכב הבא' ו'טדי' שמפיקה אותה בפועל, רוצים בסופו של דבר את הטאלנטים שיטילו להם ביצי זהב. אני חושב שקצת שכחנו שמדובר באירוויזיון שבו הקהל הוא קצת אחר ויותר בוגר. זה לא שילד בן 16 לא יכול לזכות באירוויזיון, אבל כן, בשביל לשיר בלייב במתח של שלוש דקות מול כל העולם צריך לבוא עם ניסיון ועם רוח גבית".

אוהד שרגאי למד בקונסרבטוריון בכפ"ס וניגן באורגנית, כאשר במקביל למד במגמת התיאטרון בתיכון כצנלסון. לאחר מכן התגייס ושירת כחבר להקת פיקוד צפון. הוא אמנם מתגורר בתל אביב אבל בכל סופ"ש הוא מגיע לקידוש אצל הוריו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן