חייל של ניר אבישי כהן: "אתה שקרן, העיפו אותך מגולני"

דובר שוברים שתיקה מוכפש ברשת על ידי חייליו לשעבר

ניר אבישי כהן סופג אש בעקבות דברים שאמר בבית האח הגדול על מבצעים צבאיים. לטענת חייליו לשעבר שראו את הקטעים בבאים קמה תרעומת כי הוא מסלף עובדות. כך כתב אבי דואק, אחד מחייליו לשעבר: "ניר אתה שקרן. היתי חיל שלך בחומת מגן. יצאנו 87 חיילים וחזרנו 87. אתה שקרן ואני מצטער שהכרתי אדם כמוך".

דואק לא עצר כאן: "אתה צריך להתנצל ששירתת. למה אתה לא מספר לכולם איך נזרקת מגולני? סיימת טירונות ונשלחת לשמש קצין הדרכה בדרום. מחלקה שתיים מתביישת בך כקצין וכאדם". כזכור, רק לאחרונה נפתחה עצומה להדחתו של ניר אבישי כהן מצה"ל ומהאח הגדול עקב הפוסטים הקשים שהעלה בעבר והדברים שהוא מציג בתכנית האח הגדול ברשת 12. אבישי כהן מטנף על חיילי צה"ל ופוגע בשם הטוב שלהם. הדבר החריף והגיע לרצון לראות אותו בחוץ כי אין מקום לאדם כזה שיהווה דוגמא לבני נוער צעירים.

קצין בחטיבת הצנחנים הוסיף: ״בושה לנו. בושה לכולנו. בושה לרמטכ״ל. בושה למטכ״ל צה״ל שלא פעל עד לרגע זה. אני מעריך מאוד את הרמטכ״ל, אבל הוא לא קולט שהצבא שלו עסוק כל היום בניסיון להפוך את הצבא לזרוע ביצועית של ארגונים כמו ״שוברים שתיקה״ ולהחליף אותנו בבנות בטנקים. הם לוקחים אותנו אחורה, לתוך התהום והמצולות. אחד שכזה נמצא בתוכנו, מקבל במה להפיץ רוע נגדי ונגד כל מי שמשרת בצבא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן