אביה של נועה קירל מגיב לסערה סביב הגיוס

נועה קירל קיבלה גיבוי מאבא שלה בעקבות פרשת הטיסה שלה לתאילנד

יומיים בלבד אחרי שעברה שרשרת חיול והתגייסה לצה"ל החליטה נועה קירל לנוח במזרח הרחוק עד שיגיע מועד הטירונות שלה. הדבר הזה גרם למהומה רבתי בקרב הגולשים והאזרחים שלא הבינו איך היא מקבלת חופשה יומים אחרי הגיוס. כאן בא לעזרתה אבא שלה שאמר: "אין מה להרים גבות. צו הגיוס של נועה היה ל-17.2. הצבא החליט מסיבותיו שלו ובצדק, ובצורה מכובדת לאפשר לה גיוס אינטימי ומכובד".

האב המשיך: "הוא הזמין אותה על חשבונה הפרטי ליום התחיילות גיוס, אך תאריך הגיוס שלה נשאר ב-17.2. לכל המצקצקים שחושבים כך או אחרת, אני באמת הייתי רוצה לראות מי היה מגייס את הבת שלו עם כליה אחת לצבא, או לא מחפש את הפטור. אנחנו נלחמנו קשות ונאבקנו שנועה תתגייס לצבא. נועה הייתה, הינה ותהיה דוגמא נפלאה לכל הנוער בישראל".

עוד הוסיף: "צו הגיוס היה ב-17, נשאר ב-17 והיא תעשה את הטיול לפני צבא בדיוק כמו כל הנערים בישראל, בהבדל קטן שהיא עבדה מאוד קשה והיא הרוויחה את זה ביושר". חשיפת הטיסה של קירל הפכה לסיפור ויראלי במיוחד ולא מעט אנשים העבירו ביקורת על הכוכבת וגם על התנהלות צה"ל בנושא גיוסה. בכל מקרה בשעות האחרונות נועה ומרגי מנסים לשנות תכניות ולא לטוס לתאילנד בגלל הקורונה המסוכנת במזרח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן