רות אלבז חשה ברע ואושפזה בבית החולים

הדיירת המודחת קיבלה שוק עם יציאתה מבית האח והרגישה לא טוב

רות אלבז עברה ימים לא פשוטים. רגע אחרי שעזבה את בית האח הגדול, הוזמנה הדיירת לשעבר להתארח בתוכניות רבות בערוץ "רשת 13", כפי שנוהגים לעשות עם כל מודח מהבית, אלא שאחרי לילה שלם בלי שינה, ההלם של ההדחה והחזרה הביתה, וממצב של אנונימיות מוחלטת לפרסום בין רגע, גרמו לרות לחוש ברע. היא פונתה לבית החולים על מנת להתאושש אך שם היא אושפזה בעקבות המצב.

מצבה הרע הביא לביטול צילומים ל"צינור" והיא התבקשה להגיע רק לראיון אישי קצר בפאנל של "הדוח היומי" בהנחיית יעל בר זוהר וקובי מחט, עוד לפני שהגיעה לבית החולים. עוד לפני שהיא הודחה נראה היה שהיא נפלה אל הפח הפמיניסטי שהאח טמן לה, ורבה בערך עם כל הבית. ההתפרצות שלה על יוסי הייתה מוצדקת, אבל התזמון והעוצמה שלה היו לא נכונים.

אסיף ותקוה נכנסו ברות בעליהום שבתורו גם היה מוגזם לחלוטין. תקוה התאפקה 15 שניות לפני שירקה אש אבל זה היה אקורד הסיום של אלבז בבית. כנראה שמה שעבר עליה בשעות האחרונות השפיע עליה. היציאה שלה מהבית לא הייתה חלקה, היא חשה ברע ופונתה לבית החולים. טיפול הרופאים סייע לה ונראה שאט אט היא חוזרת למוטב אחרי הטירוף שעברה בבית האח. נאחל לה בריאות איתנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן