בן אל תבורי אושפז בבית החולים ועבר ניתוח

האם בן אל תבורי יחמיץ את גמר הכוכב הבא ביום שלישי?

בן אל תבורי נאלץ לעבור ניתוח דחוף ברגלו וייאלץ לנוח בימים הקרובים. שיתוף הפעולה של סטטיק ושלו עם הראפר המצליח פיטבול מככב במצעדים, אבל בעוד כמה ימים בודדים הגמר הגדול של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 ובין כל ההופעות שבין לבין הלו"ז של בן אל תבורי עמוס מאוד, מצד שני הוא יודע היטב שאסור לזנוח את נושא הבריאות ועם כל הציניות זה מעל הכל בחיים האלה, רק תראו מה קורה כעת עם הקורונה בסין.

בחזרה לביצה: תבורי הזמר עבר ניתוח ברגל שהיה צריך לעשות ותוכנן מראש בהתאם ללו"ז המסיבי שלו. איך זה קרה? דקות אחדות אחרי שירד מהופעה, הזמר נסע לבית החולים. ההליך הרפואי עבר בהצלחה, ותבורי מרגיש טוב יותר. הוא פרסם בסטורי שלו תמונה של התאוששות מהניתוח, וכתב "דיכאון של החיים". בעוד ימים אחדים כאמור ייערך הגמר הגדול של "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" – האם הוא ישפוט?

אז אפשר להרגיע ולדווח שבן אל תבורי צפוי להופיע בשידור החי כרגיל. גם בקרב המפיקים והיחצנים יש רוגע וביטחון מלא בהחלמה של הזמר שהפך לשופט מן השורה. המועדף עליו הוא אחד הזמרים הצעירים ונראה שהוא לא יחמיץ את הצאנס לתת לו את הקול כדי שהוא ייצג את ישראל בתחרות השירים הגדולה של השנה. בכל מקרה מהיח"צ של תבורי נמסר: "בן אל חש ברע, עבר ניתוח וכעת מרגיש נפלא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן