הקאמבק בדרך: אורטל עמר חושפת הכל

האקסית של בן אל תבורי מדברת על הימים הקשים ועל הדרך בה הצליחה להתגבר עליהם

שנה משוגעת עברה על אורטל עמר, החל מהלידה של תו פרינס, המשיך עם הפרידה מבן אל תבורי והמשיך עם החזרה שלה לתקשורת בגדול. עכשיו היא חוזרת אחורה ופותחת את הלב: "התקופה ההיא הייתה גיהינום. הכל היה קשה. הלידה, להתרגל להיות אימא, הפרידה, הכל היה מערבולת. בהתחלה כשסבלתי מדיכאון אחרי לידה, בן אל ממש ניסה להרים אותי והיה עם תו כל הלילה, אבל גם לו לא היו את הכלים".

עמר הסבירה למה היה לתבורי קשה: "הוא גם צעיר, גם עובד, גם לא יודע מה זה להיות אבא. אז זו הייתה תקופה מאוד קשה שאני לא מאחלת לאף אדם. העובדה שלא ידענו להתמודד עם ילד, חשבנו שכמו שזה נראה בחודש־חודשיים הראשונים – ככה זה יראה כל החיים. גם אם אמרו לי שזה יעבור לא יכולתי להאמין שזה יעבור, זה היה נראה לי כמו סוף העולם, שלעולם לא אוכל יותר לשבת בבית קפה, לצאת לשתות יין".

ימים קשים מאד עברו עליה, זה הגיע לדיכאון: "נהייתי בן אדם מדוכא, עצבני, לא מחייכת, בוכה. ברור שזה משפיע על הזוגיות כי הגבר שלך בעצמו לא יודע להתמודד עם זה, ואז פיצוץ, לא מסתדר. בנוסף, בן אל היה צריך לטוס לעבוד באמריקה, וזה עוד יותר יצר ריחוק. הגענו לפסים קשים, רבנו ממש, והרמנו מהר מאוד ידיים. הוא ניסה לסדר את זה. היינו בטיפול זוגי והחלטנו עם המטפלת הזוגית שזה לא עובד".

על הקשר בין תבורי לאביו שימי אמרה: "בן אל ממש לא כמו אבא שלו. בתוך מערכת היחסים הוא היה בן זוג מדהים וסופר נאמן, יוצא להופעות וחוזר הביתה. הוא היה בן זוג באמת טוב. אבל אתם מכירים את זה שאת עולה על עץ ולא יודעת לרדת ממנו. שנינו בדרכינו עלינו עליו. אני חובבת דרמות, אבל הדרמה הזו באמת הייתה מעל הציפיות".

עמר המשיכה: "לא הייתה לי שליטה על כלום. לא ידעתי, לא יכולתי לשלוט בזה שהוא הוריד לי עוקב באינסטגרם. העקיצות בסטוריז נולידו אייטמים, ידעתי שכן, אבל זה היה בלהט העצבים. זה היה מיותר, הכי קיצוני. כל העולם ראה שזה נורא, זוגות עוברים דברים קשים בפרידות אבל הפרידה שלנו הייתה מאוד מהירה, נפיצה ומלאה ברגשות".

לסיכום עמר דיברה על ההפתעה שבתורי עשה לה בכוכב הבא: "הגעתי לתכנית כדי לשפוט עם אסי ורותם בכמה דו קרבים, והיה לי ברור שבאיזשהו שלב אלך להגיד שלום לבן אל. הוא ידע שאני הולכת להגיע, התייעצתי איתו על זה אבל לא היה לי מושג שהוא מכין שיר. ירדתי לעמדת השופטים, אסי אמר 'בן אל, הבאתי לך את אורטל, תכננו לטנף עליך אבל הנה אנחנו מתנהגים יפה', ופתאום הוא הוסיף 'עצרו הכל, בן אל הכין לך משהו'. קפאתי במקום, הייתי סופר מרוגשת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן