"אם הבת שלך תביא חבר מוסלמי תסכים לה?"

שאלה אחת של ניר אבישי כהן הביאה את העצבים לדיירים בבית האח הגדול

על השאלה הזאת של ניר אבישי כהן, אלקיים אסיף ענה: "אני מתנגד שהבת שלי תביא מוסמלי אין לי בעיה עם נוצרים". אדם הגיב: "לי אין בעיה עם שום עדה רק שלא תביא דתי זה יפריע לי כי אני רוצה ילדים חילונים". ניר התרגז ושאל: "ערבי מוסלמי שגדל בארה"ב כל חייו ויש לו תרבות אמריקאית, אז תהיה לך בעיה?"

אסיף ענה: "כן. האיסלם והנצרות שונות. האיסלם זה לא הנצרות, להגיד שהערבים שונים מאיתנו זה נכון אין מה לעשות. אם הוא גדל במשפחה עם ערכים איסלאמים אז יש לי בעיה חמורה עם זה, אני שונא שאומרים לי שהם לא שונים מאיתנו. אני רוצח על כבוד על המשפחה? לא יודע אם כולם אבל זאת תרבות למה שהם חיים בתוכה". ניר אבישי כהן הגיב: "יש אלימות בקרב העדה האתיופית אז זה אומר שכולם רוצחים?"

ניר המשיך: "זאת השוואה לא קשורה, האלימות שם היא הזנחה של הרשויות" והמשיך: "זה מה שהיית רוצה? עובדה שזה מה שהוא עושה. לא היתי רוצה שיהיה לי ילד מוסלמי" התרגז אסיף. ניר סיכם: " זה חוסר ידע משווע, מעולם אדם לא בא לשתות כוס מיץ ואמר אללה וואכבר, זה לא מה שקורה. אני רוצה שהבת שלי תתחתן עם גבר שאוהב אותה ועם ערכים טובים, לא מעניין האם הוריו מוסלמים נוצרים יהודים או בודהיסטים. הנתונים שמוצגים בתקשורת הם שקריים, שטויות במיץ עגבניות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן