"אם נצטרך להחזיר אותו בשביל הרייטינג – נעשה את זה"

בהפקת האח הגדול אישרו את האפשרות שאורן חזן יחזור לבית האח הגדול

סערת אורן חזן באח הגדול לא הסתיימה וכעת בהפקה שוקלים להחזיר אותו לבית. חבר הכנסת לשעבר אורן חזן הרוויח על השבוע שלו בבית האח הגדול יותר מ-150 אלף שקלים – אחלה דיל הוא קיבל. אין ספק שמדובר בסכום גבוה עבור שבוע אחד למשתתף בתוכנית ריאליטי בטח כאשר בהישרדות לכל אורך הצילומים קיבלו הכוכבים מאה אלף ש"ח פחות או יותר. בכל מקרה בהפקה הבינו שחזן דפק הופעה ועשה את מה שציפו ממנו.

"חזן לגמרי סיפק את הסחורה במשימה הקצרה שלו בבית ונראה שכולם יצאו מורווחים" אמרו בהפקה. אגב, הדיירים שמחו כשחזן עזב את הבית זאת למרות שביום עזיבתו נצפה מסוק מעל הבית שביקש ממנו להישאר, אבל נראה שהוא לא השתכנע ועזב. מה היה לו לומר? "ריאליטי זה לא בדיוק חדש, הייתי בכנסת אין יותר ריאליטי מזה, זה לא באמת שונה מ'האח הגדול', ההבדל היחיד הוא שלקחו ארבע שנים ממה שעשיתי ותמצתו אותן לשבוע".

לסיכום אמר: "איש ציבור, נבחר ציבור, שליח ציבור שלא ידע לצחוק מעט על עצמו, בחיים לא יוכל להיות מספיק רגיש בשביל הציבור שהוא מייצג. ועוד משהו, האחרון שאמרו עליו 'ליצן' מנהל עכשיו את העולם, לא חשוב שמות, אז אם זה מה שעושה לכם טוב, אתם רק מרימים לי. ניפגש בממשלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן