איציק קלה מספר על מחלת הסרטן שתקפה אותו

איציק קלה מספר על ההתמודדות עם מחלת הסרטן ועוד

לפני ארבע שנים וחצי התגלה אצל איציק קלה סרטן בגרון, מאז נעלם מהנוף המוזיקלי בישראל והחל לעבור טיפולים כימותרפיים קשים.  אחרי שנאבק במחלת הסרטן שפגעה בגרונו ואיימה על המשך הקריירה שלו, חזר הזמר להופיע וכעת מדבר על ההתעלמות בגלגל"צ וההצלחה של עומר אדם. קלה כבר ראה את המוות מול העיניים לאחר שהתבשר כי נמצא בגופו גידול סרטני. מכל המקומות שבהם הגידול יכול היה להתמקם, הוא התגלה דווקא באזור הצוואר והגרון, המקום הכי קריטי למי שהשירה היא עבודתו.

עכשיו הוא מדבר: " הטיפולים היו כל כך קשים. הייתי סיעודי. במשך חמישה חודשים אכלתי רק גלידות, כי הייתה לי בעיה בגרון. בגלל שלא אכלתי חוץ מזה כלום, השלתי 40 קילו ממשקלי. הייתי חובש כובע בטיפולים כדי שלא יזהו אותי ולא ירחמו עליי. בבית, אחרי הטיפולים הייתי בוכה לבורא עולם ומתחנן שייתן לי לחיות. עכשיו, כשאני נזכר באותה תקופה, אני עם דמעות בעיניים".

על עומר אדם: "עומר הוא כמו בן עבורי, סבא שלו ואבא שלו הם החברים הכי טובים שלי במשך 40 שנה, כמו אחים. בכל מסיבה בבית של משפחת אדם תמיד הוזמנתי לשיר ולהופיע. בתחילת דרכו סייעתי לו ככל שיכולתי, אפילו הקלטנו דואט".

על גלגלצ סיכם: "יש לי להיטים מפה ועד להודעה חדשה והזמינו אותי לכל תחנות הרדיו, בגלי צה"ל התארחתי הרבה פעמים – אבל בגלגלצ מעולם לא הושמעתי. אפילו לא פעם אחת! בחיים לא השמיעו אותי שם. ניסיתי כמה פעמים להתאים את עצמי לקו של התחנה, ועדיין לא הצלחתי להיות מושמע שם. לא יודע מה הסיבה. ועדיין, אני לא בא בטענות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן