דרמה בבית האח הגדול: ניר ורות מאיימים לעזוב בגלל אורן חזן

כניסתו של חבר הכנסת לשעבר יצרה טלטלה בבית האח. הדיירים המזוהים עם השמאל רצו לצאת, אך שוכנעו להישאר. חרם מסתמן?

העונה החדשה של בית האח הגדול נמצאת רק ביומה החמישי, אך כבר מתפתחות דרמות גדולות. הדייר ניר היה במשימה אישית בה התחזה למתנחל, בעוד הוא בעצם הדובר לשעבר של שוברים שתיקה, מה שיצר חיכוך טבעי עם חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, שנכנס לבית אמש (שבת), שלושה ימים אחרי כל הדיירים. במהלך כניסתו לבית סירב חזן ללחוץ את ידו של ניר משוברים שתיקה, דבר שעורר סערה בבית, בזמן שכל הדיירים בחרו בצד של ניר וכעסו על חזן שלא לחץ יד.

עם או בלי קשר, הדיירים רות וניר, שמזוהים עם הצד השמאלי של המפה, הודיעו בלילה על פרישה מהאח הגדול בגלל כניסתו הפרובוקטיבית של אורן חזן, והחיכוכים שעלולים עוד להיווצר בעתיד. עם זאת, בהמשך הלילה, ובאמצעות מסע שכנועים של כל הדיירים ושל האח הגדול עצמו, החליטו ניר ורות להישאר כרגע ולנסות להעביר את הימים הקרובים עם חזן.

המצב כרגע הוא שחלק גדול מהדיירים שוקלים לעשות חרם על חזן, שאמור לצאת בלי קשר מהבית בקרוב. יהיה מעניין לראות האם חבר הכנסת הפרובוקטיבי לשעבר יקבל טיפול שקט מהדיירים, או איך יגיב לכזה חרם. חזן נכנס בקול תרועה רמה, אך מראש אמור לצאת בשבוע הבא, מכיוון שלא רצה להיכנס למשך כל התקופה. הגימיק המעניין הזה מרתק את הצופים והסוף שלו יהיה לא שגרתי בכל אופן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן