הצל נגד ניר אבישי כהן מהאח הגדול

הצל לא אהב את הכניסה של דובר שוברים שתיקה לבית האח הגדול

הצל לא אהב את הכניסה של ניר אבישי כהן, דובר שוברים שתיקה, לבית האח הגדול ופתח עליו את הפה בפוסט עצבני כמו שרק הוא יודע: "תכירו ניר אבישי כהן, סמג"ד פעיל במילואים, איש שב"כ לשעבר, שונא את הימין, לא מגדיר את עצמו יהודי, חושב שההמנון גזעני, חושב שאנחנו מדינת כיבוש עם צבא אכזרי, דובר שוברים שתיקה ונכון להיום, האדם המסוכן ביותר בישראל שמקבל את הבמה הגדולה ביותר בישראל לשטוף לכל הילדים שלנו את המוח .אה, ובתול".

הצל עוד הזהיר מאותו בחור בעבר כאשר כתב עליו פוסט דומה: "איזה מדינת סמרטוטים אנחנו פשוט אוהבים את מי שמשתין עלינו .רוצים להבין כמו אפסים אנחנו? ניר הוא גם סמג"ד פעיל במילואים בגולני. כן כן, מפיץ עלילות דם נגד צה"ל, חלק מהחרם על ישראל ומפקד בכיר במילואים. כאן זה לא נגמר, הוא גם היה הדובר של עיסאווי פריג' מחבק המחבלים".

לסיכום כתב הצל: "זה ציטוט של של הסמג"ד: 'לאחר שחרורי משירות קבע העדתי על עוולות הכיבוש בפני ארגון 'שוברים שתיקה', ואני גאה להיות הקצין בעל הדרגה הבכירה ביותר (לצד רס"נים נוספים) שהעיד על פעולותיו בשטחים הכבושים". הבן אדם אשכרה מתגאה שהוא בוגד בצה"ל פועל כנגד הפקודות דוקר בגב את החיילים ולא הודח. מעניין אם היה סמג"ד דובר להבה, זה היה עובר גם בשתיקה." מענין יהיה לעקוב אחרי הפרסום של אבישי כהן בעונה הקרובה ואחרי הפוסטים של הצל העצבני.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן