אלירז שדה, אילנית לוי והילדים בדרך לחופשה

אלירז אילנית והילדים יצאו בקרוב לחופשה משותפת בחו"ל – לכבוד מה אתם שואלים?

אמנם לא מדובר בחופשה זוגית לכל דבר וענין אבל גם זה משהו. אילנית לוי ואלירז שדה ימריאו בקרוב לחופשה עם הילדים שלה בחו"ח. הזוג החליט לצרף אליו לטיול גם את צמד הילדים של אילנית ששמחו לתפוס טרמפ על המטוס בדרך לחופשת חורף מרנינה. בזמן שלא מעט זוגות בביצה המקומית המריאו בשבועות האחרונים לחופשה מחממת בתאילנד הרחוקה וגם באירופה, אילנית לוי ואלירז שדה החליטו לעשות זאת גם כן ויטוסו לחופשה שמחה במיוחד.

כאמור, החופשה הזאת תהיה יחד עם הילדים של אילנית ואייל גולן. בזמן שקר לנו בארץ, אילנית ואלירז ישתפו בתמונות וחוויות מהאזור בו הם נמצאים. למרות שזו לא הפעם הראשונה של לוי בחופשה מהסוג הזה, נראה שהיא תהנה הרבה יותר מהצפוי. הזוג, שרק התחתן לפני שנה, כבר חושב על היעד הבא שלו. אילנית לוי ואלירז שדה מתכננים חופשת משפחתית מעבר לים שתהיה בעצם עוד בילוי לאוסף העשיר שלהם בחו"ל. אנחנו מקנאים.

אין ספק שהיינו רוצים גם להיות חלק מהחופשה הזאת שלהם, בכל מקרה, נראה שהזוגיות ביניהם פורחת ובין הבילויים יש להם הרבה רגעים מאושרים, עם הילדים וגם לבד. ומה לגבי הריון? השאלה הזאת ממשיכה להטריד את העוקבים של אילנית ולנו רק נשאר להמשיך לעקוב אחרי הבטן הקטנה שאולי תבצבץ בקרוב מאד. אלירז כבר מוכן לילד ראשון – זה מה שבטוח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן