אלירז שדה הפתיע את אילנית לוי בשידור חי

חוגגים שנת נישואין: אלירז שדה גורם לאילנית לבכות

לזה אילנית לוי לא ציפתה. בניגוד לאילנית לוי, המגיש אלירז שדה החליט לא להעלות פוסט אלא לברך אותה על שנת הנישואין בדרך לא ממש מוכרת. מה עשה הדייר לשעבר? הוא החליט להפתיע את אילנית דרך המסך בשידור, כל זאת תוך כדי שהתכנית שלה באוויר. הדבר הזה גרם לאילנית לדמוע מרוב התרגשות. אז מה כבר אמר הדייר לשעבר ובעלה של אילנית שכל כך ריגש אותה?

התשובה היא כאן: "יום נישואים שמח, אני אוהב אותך המון.קיבלתי יותר ממה שהעזתי אי פעם לחלום. את האישה הכי מושלמת שיש, את הכל מהכל, כולל הכל. שנזכה לעוד שנים רבות כאלה גם בגלגול הזה וגם בגלגול הבא." אילנית לא נשארה אדישה והייתה נרגשת מאוד. היא החלה לבכות ולנגב את הדמעות כאשר הצופים בבית גם לא נותרו אדישים למהלך המפתיע של אלירז.

לאחר מכן אילנית גם קיבלה זר פרחים בהפתעה ונראה שבכלל בתקופה האחרונה ימים מרגשים עוברים על אילנית ואלירז שחוגגים כמה אירועים במקביל. זה החל כזכור עם יום הולדתו של אלירז שדה , אז אילנית העלתה פוסט עם ברכה קצרה ומרגשת בה כתבה: "איש יקר שלי, חבר שלי, אהוב שלי, עולם שלי היום שבו נולדת, זהו היום בו החליט הקב״ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיך. כמה אני אוהבת אותך, חיית עלבי מזל טוב יא צעיר". הפוסט הזה עשה גלים ברשת אבל ההפתעה של אלירז בשידור עשתה הרבה יותר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן